fox Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg synes kanskje at ALLE som har meldt seg på og IKKE sender gave bør få en advarsel, slik at alle ser den. Nå har jeg vært med på Secret Santa helt siden det begynte. Aldri noe problem, aldri noen useriøse gaver. Så du trenger ikke å være skeptisk til opplegget, kan love deg at det blir en liten, men morsom og flott opplevelse for deg. Ellers er jeg enig med deg at det bør gis advarsel til dem som ikke sender gave, det er vel opp til forumet. Det har egentlig aldri vært et problem for Secret Santa bortsett fra en par uheldige hendelser. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Okay, dette er helt nytt for meg, så jeg bare lufter en løsning på en eventuell problemstilling Som sagt så er det ikke pengene i seg selv som er noe krise og i værste fall tape. Det verste er at tiden man har brukt på noe slikt er forgjeves. For i julestrien så er dte jo også en del andre ting som skal gjøres, selv om man er mann, hehe. Men uansett.... jeg er med. PM er sendt og jeg venter på og få tildelt et medlem å sende gave til Blir morsomt dette tror jeg Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kunne godt tenkt meg å gi noe, men vil ikke ha noe tilbake. Kan det ordnes? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Kunne godt tenkt meg å gi noe, men vil ikke ha noe tilbake. Kan det ordnes? Du kan evt. få sende trøstegave til en av stakkarene som ikke får? Alltid 2-3 som dessverre ikke får noen verdens ting. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det går fint Gi meg et pip på pm ved behov for trøstepremier Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Eller så kan jeg få en pakke ekstra? Neida... Latias har et godt poeng her Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Madammen har veldig lyst til at jeg skal være med da hun ikke når minumsgrensa for poster. Funker det om man bor i utlandet (slik som vi gjør)? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Var vel en rett oppi her som fikk lov å være med om man kunne sende pakka til en norsk adresse. Om dere vil bruke penger på å sende fra utlandet til Norge er vel deres sak. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 ^ What he said. Det blir i hvert fall ikke sendt noen gaver til utlandet herfra. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jepp vi har Norsk adresse:) Det er vel forøvrig billigere å sende pakke herifra en det er å sende et vanlig bre i Norge. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Greit. Jeg er med i år også. Forhåpentligvis evner jeg å gi en gave som faller litt mer i smak denne gangen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvordan er det med muligheten til å melde på forumbaby v. 2.0 selv om hun ikke har egen konto? Jeg plukker naturlig nok ut gaven som skal sendes, har bare ikke noe helt ekstremt behov for å få en gave selv mens jentungen elsker det. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg tror vi sier at man kun kan melde seg på med egen konto. Du står selvsagt fritt til å poste ønskeliste med ting hun kunne tenkt seg i stedet for ting du ønsker deg da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Hvordan er det med muligheten til å melde på forumbaby v. 2.0 selv om hun ikke har egen konto? Jeg plukker naturlig nok ut gaven som skal sendes, har bare ikke noe helt ekstremt behov for å få en gave selv mens jentungen elsker det. Så lenge du melder deg på med eget navn, så er det ett fett for meg hvem i familien gaven er ment til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Førsteposten oppdatert. Det kan gå litt fort i svingene, så sørg for å sjekke om navnet deres står der. 71 påmeldte nå. Greier vi å slå rekorden fra 2009 på 83 innen søndag? 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Rekorden må vi da greie å slå! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Da var en bekreftelsesmelding sendt ut til samtlige 71 påmeldte så langt. De som ikke svarer innen søndag kveld blir strøket fra listene. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Mulig å requeste å få en person som bor i Bergen? Mtp at det da åpnes muligheter for gavekort etc. på byens mange flotte fasiliteter og forhandlere. Er ikke så kreativ på dette med gaver skjønner dere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Mulig å requeste å få en person som bor i Bergen? Mtp at det da åpnes muligheter for gavekort etc. på byens mange flotte fasiliteter og forhandlere. Er ikke så kreativ på dette med gaver skjønner dere. Sorry mac, alt skjer helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå