Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hvorfor har kravet blitt kuttet ned fra 1 år til 6 månder? Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Har det ikke alltid vært 6 måneder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hmm, trodde det var et år som vant poll'n jeg. Om jeg blingser så beklager jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 6 mnd ledet klart før vi fikk den globale annonseringen. Etter annonseringen endte vi opp med 200 stemmer (60 påmeldte), og da var plutselig 12 mnd i ledelsen. Ganske åpenlyst at det var en god del som stemte kun for moro skyld etter hvert, derfor har grensa blitt satt på 6 mnd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Kan jo spørre brukeren om det er mulig å sende til foreldre/venner i Norge da. Godt forslag, det fungerte ganske greit. Var like før jeg fortalte ham at han ikke kunne være med. Enig med dere at det er stress å sende pakker til utlandet i utgangspunktet, og det kan umulig være særlig enklere i juletider. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Just to be clear: OT = Off topic? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Ja. 250 innlegg utenfor off-topic. Du har dessverre bare 123 utenfor OT. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Ja. 250 innlegg utenfor off-topic. Du har dessverre bare 123 utenfor OT. Ja, dessverre :/ Hvis jeg mirakuløst klarer 250 innlegg før fristen (uten å spamme unødvendig selfølgelig), er jeg med? Endret 19. november 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Ventet nesten på det spørsmålet. Jeg vet ikke. Vi får se. Lover ingenting. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Da får jeg bare håpe Hva om antall deltakere blir et oddetall? Da blir det jo en bruker som ikke får noe? Eller mistforstår jeg noe. Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvorfor skal ikke det være lov? Påmeldingsfristen er 25 november, om man da har 250 poster bør man få lov å være med. Når det er sagt, så sier jeg ikke dette bare fordi jeg også vil være med (kommer ikke til å nå det kravet selv i år). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Da får jeg bare håpe Hva om antall deltakere blir et oddetall? Da blir det jo en bruker som ikke får noe? Eller mistforstår jeg noe. A sender til B. B til C. C til A. Null stress i joggedress om det blir et oddetall. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 A sender til B. B til C. C til A. Null stress i joggedress om det blir et oddetall. Aha, selfølgelig, det gir jo mening Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Latias er ikke akkurat ny i gamet. Han kan sine saker. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg er med! (Hvis jeg får lov...) Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 ja jøss BjerkneZ, det går på håret med 4286 innlegg og snart 10 år på forumet... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Tenkte jeg ikke orket, men tenkte om igjen, og dette er jo koselig. Satser på at jeg har nok innlegg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jaja.. jeg har under 250 posteringer i OT! Får jeg bli med da?? Blir med altså. PM sendt Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg synes kanskje at ALLE som har meldt seg på og IKKE sender gave bør få en advarsel, slik at alle ser den. Nå er det jo ikke snakk om store beløp her, men det som er ekstra surt er tiden man bruker for å finne en noenlunde gave som passer. Man må kanskje en tur til byen og parkere. og stå i kø etc. Dessuten så er det store aldersforskjeller ute å går tror jeg. Selv om det kanskje finens yngre mennesker her inne, så håper jeg at man klarer og holde dette noenlunde seriøst, slik at man slipper å pakke ut dildoer og wounderbaumer, samt gråsteiner etc. Jeg er ytterst tvilsom, men velger å bli med denne gangen, for å se om det funker. jeg kan vertfall love at jeg sender presang. Forbehold om at posten faktisk får den av gårde. Der stopper min makt gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå