ArneSl Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Er det noen av dere som har noe kjennskap til Asus A7V333 hovedkortet, og problemer ved "shutdown" av maskinen? Denne maskinen bruker Windows XP, og hver gang jeg logger av, og velger 'Slå av maskinen', så avslutter den windows og rebooter pc'n istedet for å slå den helt av. Etter reboot'en må jeg bruke av/på bryter'n for å få slått den helt av.. Har prøvd diverse muligheter (alle alternativer i BIOS (phenix bios)), samt ny hardware profil i XP med ACPI disablet.. uten hell.. Problemet er ganske irriterende for å si det mildt.. Så om noen hadde kjennskap til dette problemet, så hadde det vært fint med tilbakemelding.. mvh Arne Sl. [email protected] (tar gjerne imot reply pr. mail..) Lenke til kommentar
doofus Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei, har hørt om visse problemer med noen PSU produsenter og dette kortet. Du mp velge en PSU produsent som er godkjent av ASUS. Hvilken type har du nå? Doofus Lenke til kommentar
ArneSl Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Oki, takk for tipset.. Vet du om det finnes en oversikt over de PSU-ene som er kompatible? Har ikke navnet på PSU-en i skrivende stund, da jeg ikke har maskina hjemme. Men skal ihvertfall ta med en haug med power og teste. -ArneSl- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå