Jorgny Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei, jeg har en rigg som foreløpig bare har et gtx 560ti-skjermkort, men så tror jeg dette kan bli litt i minste laget til kommende spill (crysis 3, battlefield 4). jeg har lenge tenkt på å skaffe meg et GTX 670, men jeg vet at kabinettet mitt kun har plass til skjermkort som er 26 cm lange. Alle 670-kortene jeg har sett, er enten 27,2 eller 27,6 cm. Merkelig nok har jeg googlet litt, og sett flere tilfeller der folk har 670 + Scout. Må jeg investere i nytt kabinett også? Noen som har peiling/erfaringer med dette? På forhånd, takk - 1337BoX Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei Jeg har et gainward gtx 670 skjermkort det er ikke så stort i grunn, tror det skal passe fordi på mitt er strømkontaktene på siden. å ikke bak, dette vil gjøre sånn at du får bedre plass Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Takker for svar Kortet jeg har nå har også strømkontaktene på siden, men det tar allikevel opp en god del av plassen i kabinettet :/ men det ser faktisk ut til at det AKKURAT er plass Må kanskje rote litt med kabler og sånn, men det skal nok gå fint. igjen, setter pris på svar. - 1337BoX Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Null problem håper det årdner seg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå