Evil Eye Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 http://www.hardware.no/artikler/cooler_master_stacker/11227 er fortsatt det eneste kabinettet rettet mot vanlige brukere der man har plass nok til å montere 15 HDD i hot-Swap moduler i tillegg til optisk enhet og minnekort leser modul. Negativt er vel at det blir litt kabel salat om man ikke holder veldig fokus på dette og at det burde hatt bedre utlufting i toppen av kabinettet etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Å påstå at dette er det beste kabinettet "på planeten" er vel å ta litt hardt i kanskje? Det finnes mange andre kabinetter som er bedre, når man ser litt vekk fra prisen. Både LD og Silverstone har kabinetter som kjører over cosmos 2 anytime. Jeg er ute etter kabinett, men ikke dette pengeskapet. Kan du oppgi referanser til de kabinettene du mener er bedre enn dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg fatter det ikke. Dette er et nytt kabinett som koster skjorta. Og så evner de ikke å plassere mer enn to USB 3-porter i front. Dette tar jeg ikke seriøst. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg fatter det ikke. Dette er et nytt kabinett som koster skjorta. Og så evner de ikke å plassere mer enn to USB 3-porter i front. Dette tar jeg ikke seriøst. De seriøse bruker ikkje så mange usb3 enheter. De bruker interne harddisker 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Å påstå at dette er det beste kabinettet "på planeten" er vel å ta litt hardt i kanskje? Det finnes mange andre kabinetter som er bedre, når man ser litt vekk fra prisen. Både LD og Silverstone har kabinetter som kjører over cosmos 2 anytime. Jeg er ute etter kabinett, men ikke dette pengeskapet. Kan du oppgi referanser til de kabinettene du mener er bedre enn dette? Silverstone tj11 for eksempel. Med tanke på kjølingmuligheter, overgår lett cosmos 2. Også er kvaliteten på topp. Tykt sandblåst alu er sexy. Men igjen, kun et kabinett for de spes interesserte. Jeg er iallfall frelst etter å ha fått kabinettet. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Å påstå at dette er det beste kabinettet "på planeten" er vel å ta litt hardt i kanskje? Det finnes mange andre kabinetter som er bedre, når man ser litt vekk fra prisen. Både LD og Silverstone har kabinetter som kjører over cosmos 2 anytime. Jeg er ute etter kabinett, men ikke dette pengeskapet. Kan du oppgi referanser til de kabinettene du mener er bedre enn dette? Silverstone tj11 for eksempel. Med tanke på kjølingmuligheter, overgår lett cosmos 2. Også er kvaliteten på topp. Tykt sandblåst alu er sexy. Men igjen, kun et kabinett for de spes interesserte. Jeg er iallfall frelst etter å ha fått kabinettet. Om Silverstone TJ11 er for spesielt interesserte, da lurer jeg på hva dette kabinettet er 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Det er ikke daglig kost at man blar opp 5k for et kabinett. I dette tilfellet (level 10)så koster det enda mer. Level 10 er et fint kabinett, men faller mellom to stoler. Til vannkjøling så kommer kabinettet til kort. Endret 17. oktober 2012 av samye83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå