N o r e n g Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 2500 kr for 560 Ti SLI er en urealistisk pris, 2000 kr er en mer realistisk pris om du virkelig ønsker å strekke det. Personlig ville jeg kjøpt et 7970 GHz Edition, rett og slett siden det har en del ekstra ytelse i enkelte spill og jeg anser 3DVision og PhysX som gimmicks. Skjønner ikke helt hvorfor du må ha 2x DVI, men de fleste 7970 kommer med en displayport -> DVI-adapter såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Litt enig med Arni90 her, føler at 7970GHz edition gir mest bang for bucks, men om du får tak i et relativt billig 7970 med en bra kjøler og er villig til å overklokke det så kan du ofte få samme ytelse som GHz versjonen. Lenke til kommentar
-pEar- Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Har kjøpt nå, så kan locke topicet Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har kjøpt nå, så kan locke topicet Hva endte du opp med? Det er en "løst"-knapp oppe i tråden også. 1 Lenke til kommentar
-pEar- Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Endte opp med ASUS GeForce GTX 680 TOP 2GB. Har alltids vært mer av en Nvidia person og vil nok alltids være det Takk for hjelpa uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå