logaritmemannen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei Er helvetesild smittsomt? Har seg slik at jeg utvekslet kroppsvæsker med en jente nå i helgen og hun har nå fått helvetesild. Er blitt jævla redd for å få det selv, men har ikke lest noen steder at det smitter ved væske, med mindre man aldri har hatt vannkopper. Jeg tror jeg har hatt det før, så sånt sett er jeg litt sikret. Har heller ingen symptomer (ennå). Noen med litt kunnskap om dette som kan kommer med noen innspill? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hadde det nettopp og var hos legen. Det smitter ikke med mindre personen ikke har hatt vannkopper før. Om det smitter vil personen få vannkopper ble jeg fortalt. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Ok, så man får altså vannkopper, og ikke helvetesild, om man ikke har hatt vannkopper før? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Ok, takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå