smarties1 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Hei, jeg lurte på om noen her visste hvordan man kan slå av in-app kjøp på iPhone med iOS 6. Vet at det har gått an før via innstillinger men finner ikke tilbake dit hvor det går ann. Jeg lurer også på om en app kan ta penger fra kontantkort/abonnement på mobilen, eller bare ta penger hvis man f.eks. har lagt inn opplysninger i appstore. All hjelp tas imot med et takk Endret 8. oktober 2012 av smarties1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Aha fant det Det ligger under restriksjoner, og en app kan så vidt jeg vet ikke ta midler fra abonnement eller kontantkort, kun kreditt/bankkortet du har registrert i iTunes/appstore. Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Takk, men for å kunne slå det av må jeg trykke aktiver restriksjoner øverst. Vil dette ha noen innvirkning (f.eks. at alt blir slått på og virker av det på lista)? Og er det som er på lista nå slått på selv om jeg ikke har aktivert restriksjoner? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det skal ikke ha noen innvirkning, men du skal kunne velge hva som skal virke hvis du f.eks låner bort telefonen til andre. Evt. foreldre kan begrense barnas tilgang til f.eks GPS og find my phone. Har du ikke slått på restriksjoner fungerer alt uansett. (Jeg har ikke testet dette stort selv da jeg er eneste bruker osv. ) Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Tusen takk for all hjelp, da markerer jeg dette emnet for løst Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Håper bare jeg ikke er totalt på jordet her da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå