konduktans Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noen som vet hva lønnsnivået i butikker som Siba, Expert, Elkjøp og Lefdal ligger på? Både som selger, i kassen, og på returavdelingen. Takk! Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vil tippe de ligger på omtrent 150 kr... bommer nok ikke mye der. 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Det var det jeg trodde også. Ble bare litt redd når jeg så 2-5 år gamle tråder som sa 96-127 kroner/time. Noen andre som kan bekrefte at timeslønn er ~150 kroner? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det var det jeg trodde også. Ble bare litt redd når jeg så 2-5 år gamle tråder som sa 96-127 kroner/time. Noen andre som kan bekrefte at timeslønn er ~150 kroner? Da får du lønn over tariff. Om de har lønn etter landsoverenskomsten, noe de fleste har, vil du ligge på rundt 138 kr per time i startlønn. Det stemmer at dette var vesentlig lavere for mange år tilbake. 150 kr timen vil du nok ikke få med mindre du har mange år med ansienitet bak deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå