jajamensen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei. Greide å knuse lcd skjermen på min galaxy s2. Det jeg lurer på er om hvor man kan få det reparert. Har en del bilder og videoer som jeg gjerne skulle hatt ut av telefonen før den går i støv samlingen. Takk Lenke til kommentar
clark Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Koster 700kr hos samsung quick support center i oslo og bergen. http://www.camera.no/no/artikler/samsung-quick-support-center/ Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Mobilen er selvfølgelig rett over et år gammel, og da koster det 2000 Er det mulig å få ut bilder ol uten å ha skjerm? Prøvde kies uten hell. Lenke til kommentar
clark Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Om skjermen bare er knust så skal vel telefonen fortsatt fungere, om den ikke skrur seg på engang så er det mer enn skjermen som er ødelagt. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er selve skjermen som er knust, ikke glasset uttapå. Telefonen skrur seg på, men da lyser bare de to knappene nederst. Lenke til kommentar
clark Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ok da er det jo litt verre ettersom du ikke får åpnet den og den ikke blir mountet - og du på den måten bare kan mate ut innholdet om du kobler den til usb på pcen.. Men du kan jo også være så heldig at bildene er lagret på minnekortet da, isåfall er det vel bare å ta ut det.. Note to yourself: dropbox 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Sjekker du i England så kommer prisen på deler på rundt 1k sendt til Norge. http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Samsung-Galaxy-S2-I9100-Lcd-Digitizer-Touch-Screen-Display-Panel-Grade-A-/180984861745?pt=UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item2a2389d431 Like greit å bytte ut hele fronten da dette er enkleste måten å gjøre dette på Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hvis du bor i Oslo har jeg en defekt S2 som jeg ikke har behov for lenger. Den er fuktskadet, og jeg vet ikke hva som forårsaker problemene med den. Skjermen er delvis responsiv, jeg TROR skjerm er i orden og at problemene ligger andre steder (det er omfattende fuktskader på hovedkortet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå