Solid Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Skal putte Intel Core Duo E8400 og et GTX 260 kort i det. Er det mulig å finne det billig? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Du må nok se på ASUS, tror de hadde noen modeller med WiFi i navnet, dog må du handle brukt siden 775 for lengst gikk av moten. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Du må nok se på ASUS, tror de hadde noen modeller med WiFi i navnet, dog må du handle brukt siden 775 for lengst gikk av moten. Jeg sjekket prisguiden og det selges en god del LGA775 microATX kort. Ingen med trådløst nettverkskort integrering så vidt jeg kunne se dog. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Som sagt, jeg vet bare om ASUS som solgte noen utvalgte modeller med integrert trådløst, så om en integrert løsning er ett must så må du se etter gamle ASUS modeller, du kjenner de igjen ved at de har WiFi i navnet sitt. Utenom dette så kan du droppe LGA 775 og se på ett Zotac kort til 1155. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Som sagt, jeg vet bare om ASUS som solgte noen utvalgte modeller med integrert trådløst, så om en integrert løsning er ett must så må du se etter gamle ASUS modeller, du kjenner de igjen ved at de har WiFi i navnet sitt. Utenom dette så kan du droppe LGA 775 og se på ett Zotac kort til 1155. Poenget er at mitt gamle P5N-d hovedkort tok fyr for to dager siden. Har Intel Core E8400 og GTX 260 liggende her. Trenger bare bare et billig hovedkort til LGA775 til å bytte det ut med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå