skogsaks Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ok er 20 nå har bare SSP VGS fullført, ikke tidligere jobb erfaring. Skal ikke studere med en gang men skal likevel flytte ut. Er villig til å bo hvor som helst i landet men vil gjerne bo et sted med 20k+ innbyggere, ikke Oslo da boligprisene er for høy. trenger ikke noe fancy bosted, noe sammenslengt og minimalistisk/asketisk noe er akseptabelt. Vil gjerne bo på et sted som er mest mulig "nyttig" altså ting som lavere kommunal skatter, god kollektivtrafikk, godt klima, grense til Sverige (så kan handle billig svensk mat), gode økonomiske muligheter (vurderer entreprenørskap som en mer langsiktig mulighet for å tjene til livets opphold), mangfold av jobber man kan ha, etc. Mange av disse vil man ofte ikke ha samtidig (kan ikke få i pose og sekk) da, men jo fler av dem som samefaller jo bedre. Ideelt sett vil jeg ha en så fleksibel livsstil som mulig og bruke minimalt med tid på alt som har med å opprettholde livet (jobb, og div) slik at jeg kan planlegge for mer langsiktige mål. Alt som sparer ressurser som å bo sammen med flere i bolig, ha en intensiv jobb men med kort skift (om noe slikt finnes for en som meg) og som nevnt tidligere asketisk bolig er av interesse. Har også blitt oppmerksom på nisjemarkeder - kjenner en fra Mexico over nettet som brukte PCer i USA, tar dem med til Mexico og reparerer og selger dem til betydelig høyere pris. Så slike nisjemarkeder er jeg også interessert i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå