Heika98 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg vurderer å kjøpe en macbook air 13", så er et par spørsmål til dere som har litt erfaring med den. 1. funker det greit å bruke programmer som iMovie, garageband og photoshop på den? 2. Hvordan er den å spille på (skriv gjerne hvile spill)? 3. Har dere hatt noe problem med batteriet, har batterilevetiden gått ned? 4. Ville dere ha anvefalt den? Hvordan er den ellers i bruk. Jeg ønsker så mange erfaringer som mulig. Lenke til kommentar
nepz Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg kjøpte meg en Air nå i høst. Bruker den til skole, er usikker på hvordan den er til spilling. Funker fett å kjøre Adobe programmer. Batteriet er strålende. Utrolig kjapp maskin. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er ikke ekspert, men du nevner vel litt tunge programmer her. Har du vurdert den nye MacBook Pro med Retina-skjerm? Den er tynnere enn eldre MacBook Pro, men ikke så tynn som Air. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har vurdert MBP med retina, men problemet er penger. Jeg vet iMovie og garageband er litt vel tunge programmer, men jeg har hørt at den skal klare det fint. Jeg har også hørt at den fint klarer spilling. Jeg har lyst på en macbook med ssd og 8 gb ram, og da er det mest nerliggende å velge air siden det ville blidt mye billigere den billigste air oppgradert til 8 gb ram ville kommet på 10790 kr, mens en MBP med ssd og 8 gb ram ville kommet på 12390 kr. Det er ikke store forskjelden, men som sagt er ikke jeg av de med mest penger. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vil absolutt anbefale! Jeg har 2011-modellen og spill som diablo 3 kjører helt fint på den. Har ikke prøvd så mange andre tunge programmer egentlig. Battertiden er også bra, har ikke merket at den har blitt svekket betydelig. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Takk for gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå