Leffa01 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg lurte på hvor jeg kan få kjøpt blant annet UV-penn?? microplex har jo ikke inne for øyeblikket!andre plasser?? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Biltema? Bokhandel? (har helt sikkert) Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 www.ljudia.com (tror jeg) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 lekebutikker har slike inne. Nærme kassene somregel sammen med alt de andre dilldallet. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har skjekket flere steder selv, Clas Ohlson hadde ikke, heller ikke de 3 bokhandlerne jeg var innom. Mulig at biltema har, men jeg tviler. Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 du må ikke leet etter penner som det står uv pen på, se etter fluoriserende eller lignene,, gule marker pen's fungerer, og på rimi hadde de også fluoriserende markere pens, som jeg er sikker på at kommer til å lyse, men som sagt, let i bokhandler ol. etter fluoriserende penner, og det er neppe verdt å spørre betjeningen etter noe slik. Lenke til kommentar
morteni55 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Digital Impuls - http://www.digitalimpuls.no de har en sjappe i Oslo sentrum, 50 meter inn i den gaten Komplett ligger i, liten butikk, ser den nesten ikke. Uansett der selger de UV-penner, 65 kr tror jeg... Adresse: Digital Impuls Oslo AS Møllergata 9 0179 Oslo Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Nå bør Microplex ta inn flere farger av ut-penn, for her på bokhandlerene har de ikke en gang hørt om penner som lyser opp i uv lys. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå