Trønderpølse Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei, noen som vet om brae spill til skolepc? HP ProBook 5330m >Intel Core i3 2350m 2.30 GHz >Intel HD Graphics 3000 >4GB RAM >64-bit Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Populous, Rollercoaster Tycoon, Age of Empires II, Age of Mythology, Empire Earth, Minecraft, CS 1.6 og GTA. Du kan også laste ned et par emulatorer som ikke tar så mye ressurser, bl.a Nitendo 64, Super Nitendo og Game Boy. Pokemon er en klassiker. Endret 8. oktober 2012 av Hafti Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Populous, Rollercoaster Tycoon, Age of Empires II, Age of Mythology, Empire Earth, Minecraft, CS 1.6 og GTA. Du kan også laste ned et par emulatorer som ikke tar så mye ressurser, bl.a Nitendo 64, Super Nitendo og Game Boy. Pokemon er en klassiker. Disse spillene du nevner her må nok installeres og da må jeg være admin... Andre måter det kan gjøres på? Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Icy Tower. I Nord-Trøndelag har dem sperret alle facebook spill hvis du mente icy tower der.. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det nye spillet fra Rovio (Skaperne av Angry Birds), Bad Piggies, man blir veldig lett hektet på det Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Det nye spillet fra Rovio (Skaperne av Angry Birds), Bad Piggies, man blir veldig lett hektet på det Sånne spill spiller jeg heller på mobilen enn på dataen Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det nye spillet fra Rovio (Skaperne av Angry Birds), Bad Piggies, man blir veldig lett hektet på det Sånne spill spiller jeg heller på mobilen enn på dataen Hehe ^^ Vel siden det var til PC også, så tenkte jeg kunne poste det. - TrackMania Nations - Call of Duty 2 eller 4 - Portal 1 eller 2 Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Det nye spillet fra Rovio (Skaperne av Angry Birds), Bad Piggies, man blir veldig lett hektet på det Sånne spill spiller jeg heller på mobilen enn på dataen Hehe ^^ Vel siden det var til PC også, så tenkte jeg kunne poste det. - TrackMania Nations - Call of Duty 2 eller 4 - Portal 1 eller 2 Vet du hvordan man installerer disse spillene uten adminitrator rettighetene? Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Icy Tower. I Nord-Trøndelag har dem sperret alle facebook spill hvis du mente icy tower der.. Det finnes da i vanlig .exe form. Trenger ikke noe facebook-tull for å spille en klassiker. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Vi pleide å spille en del Icy Tower når jeg gikk videregående, husker vi ikke hadde admin tilgang på maskinene, men gikk fint å kjøre det uansett. Vi installerte tingene vi trengte på en maskin hjemme, så dro vi bare over "program mappa" til en minnepenn og la hele mappa inn på skolepcen. Vet hvertfall at spotify og Icy Tower kjørte fint via den metoden 1 Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Vi pleide å spille en del Icy Tower når jeg gikk videregående, husker vi ikke hadde admin tilgang på maskinene, men gikk fint å kjøre det uansett. Vi installerte tingene vi trengte på en maskin hjemme, så dro vi bare over "program mappa" til en minnepenn og la hele mappa inn på skolepcen. Vet hvertfall at spotify og Icy Tower kjørte fint via den metoden Spotify får vi installert men ikke andre ukjente programvarer. Skal prøve å installere ting på dataen og ta det på minnepenn! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kerbal Space Program Project zomboid Minecraft med hjelp av multiMC (Går vel også på den vanlige måten, med det er jeg ikke helt sikker på) PokeMMO Ingen av de spillene trenger installasjon, men viss ingen av de faller i smak så kan du jo bruke div. emulatorer. Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Kerbal Space Program Project zomboid Minecraft med hjelp av multiMC (Går vel også på den vanlige måten, med det er jeg ikke helt sikker på) PokeMMO Ingen av de spillene trenger installasjon, men viss ingen av de faller i smak så kan du jo bruke div. emulatorer. Kerbal space program ser intressant ut, så dette må jeg prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå