Uderzo Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Diskuterer man roser i en smør-tråd er det derimot ganske klart, men det er skjeldent det er så ekstreme tilfeller av offtopic i "kunder på jobben din" Som regel tar det kun 1 side for å gå fra "smør til roser". Mao. det blir veldig fort diskusjoner om konkrete temaer, ikke om "han rare mannen i den rosa hatten som satt seg inn i taxien", men om hatter. Det skjer veldig ofte. Gjerne temaer som har vært diskutert tidligere, som offtopic, eller i andre tråder. For meg har tråden blitt nok en chattetråd. Så lenge den befinner seg under humor, så burde tråden være fri for offtopic snakk om alt fra poser til hatter og heller ha et fokus på morsomme historier. Endret 13. november 2012 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Mitt forslag er to trådar. Ein der det kun blir posta historier og ein der ein kan poste OT i tillegg. Så får me sjå om begge har livets rett. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Greit det forslaget. Regner med at det da er greit å poste samme historien i begge trådene, eller? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg er innom kunder på jobben din tråden kanskje en gang i uken, 97 % av tiden brukes bare til scrolling forbi off-topic for min del. Husker i gamle dager da tråden var morsom 6 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Kva tid vart denne tråden morosam? Denne tråden høyrer heime i Sosialt/OT-baren, kva nå skilnaden mellom desse to er. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Greit det forslaget. Regner med at det da er greit å poste samme historien i begge trådene, eller? Enten det, eller at den som starter en diskusjon rundt den ene historien siterer innlegget over i den andre tråden. Så der har vi to forskjellige løsninger til den biten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Kanskje man kunne få en mulighet til å flagge poster som OT når man poster i visse tråder, og også en mulighet for å filtrere bort OT-postene. Da kunne en hatt en tråd, og de som ikke vil scrolle forbi pjatt hadde sluppet det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Øverst i høyre hjørne er det en kjekk funksjon hvor du kan skjule innlegg med mindre enn et visst antall stjerner. Setter du den til å forlange ti stjerner, får du nesten bare historiene. Værsågod. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Øverst i høyre hjørne er det en kjekk funksjon hvor du kan skjule innlegg med mindre enn et visst antall stjerner. Setter du den til å forlange ti stjerner, får du nesten bare historiene. Værsågod. Hvem skal gi stjerner hvis alle gjør dette da? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg synes noe OT er greit, men kunne det vært et alternativ å legge all OT i spoiler? Da kan man forholdsvis lett scrolle forbi alle postene uten tekst hvis man kun er ute etter historiene. Scrollingen slipper man ikke unna, men postene blir så små som de kan være. Eller sette krav til minst en historie per post, og la de som forteller en historie diskutere - hvis de vil. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Når jeg tar en tur innom den tråden er det for å lese om kunder på jobben din, ikke diskusjoner om vær og vind. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå