mobilen.no Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Amerikansk sikkerhetskomité har gransket Huawei og ZTE. - Huawei og ZTE åpner for spionasje Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Knoll og tott. Er skeptisk til begge disse nasjonene, de sitter vell med argusøye å ser akkurat hva jeg har skrevet nå Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Her er bare et glimt av toppen av isfjellet: http://en.wikipedia.org/wiki/Room_641A 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg gulpetter Skrevet 8. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2012 The wolf telling us we should beware of foxes... 13 Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vanskelig å si om det er noe i disse påstandene,kan være politisk propaganda!!!men om det er sant så er vi ille ute med tanke på telenor!!! 1 Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja det var rette ræva som feis Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Her er bare et glimt av toppen av isfjellet:http://en.wikipedia.org/wiki/Room_641A Vell, nå er det så vidt meg bekjent ikke bekreftet hvor vidt dette faktisk eksisterer (i sin påståtte form) eller ikke. Ikke at jeg tviler på at regjeringer/sikkerhetstjenester overvåker nettet så vell som andre kommunikasjonsløsninger. Med det sakt, om jeg legger selvfølelsen til side, så er det en hel del faktorer som spiller inn på om dette er en bra ting eller ikke i hvert enkelt tilfelle. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja det var rette ræva som feis Den rette ræva fiser på mange plan. Selv nede på mitt og ditt nivå. At en stat driver overvåkning selv betyr ikke at de lar andre overvåke dem. Det samme gjelder vårt eget land. Lenke til kommentar
Fluor1 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 The wolf telling us we should beware of foxes... Du anser Kina som en rev? Kina er en Ulv i høyeste grad, og det i fåreklær. Lenke til kommentar
Fluor1 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja det var rette ræva som feis Ja du ser vel på kommunist-Kina som en bedre venn enn USA. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tipper en del amerikanske selskaper som mistet sine kontrakter til Huawei har en del med dette å gjøre, gjennom sine lobbyister i Washington. Akkurat som om en av verdens største leverandører av elektronikk ville risikere å miste verdens største marked frivillig, fordi de er klønete med sikkerheten. Mr. "mannen som leder sikkerhetskomitéen i representantenes hus, republikaneren Mike Rogers" har nok noen gode venner i telecomindustrien i USA. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg