CommanderKeen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Flott at du fant en skrivefeil, leit at du ikke så resten. Sånn går det altså når man snakker med fanboys... Vet jeg fint lite om, siden jeg ikke er fanboy Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Vet jeg fint lite om, siden jeg ikke er fanboy Keep telling yourself that. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Keep telling yourself that. Så lenge det er sannheten kommer jeg til å gjøre det Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Så lenge det er sannheten kommer jeg til å gjøre det Jeg har fremdeles ikke sett noe som tyder på at du ikke er en fanboy... Selv etter at du har lest deg opp på Apple har du veldig lite relevant informasjon å komme med, og du ignorerer rett og slett punkter som ikke er pro Apple. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Theklinge: Da har du en dårlig sak, med mindre teknologien bak den døra er ENORMT mer avansert enn det vi ser: A device with a touch-sensitive display may be unlocked via gestures performed on the touch-sensitive display. The device is unlocked if contact with the display corresponds to a predefined gesture for unlocking the device. The device displays one or more unlock images with respect to which the predefined gesture is to be performed in order to unlock the device. The performance of the predefined gesture with respect to the unlock image may include moving the unlock image to a predefined location and/or moving the unlock image along a predefined path. The device may also display visual cues of the predefined gesture on the touch screen to remind a user of the gesture. Endret 14. oktober 2012 av Shruggie Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Wow. Og du tar det bildet seriøst? Poenget med bildet er å vise hvor idiotisk, meningsløs og tilbakestående patentsystemet er. At man kan ta patent på dra fingeren over skjermen er et eksempel på dette. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Wow. Og du tar det bildet seriøst? Poenget med bildet er å vise hvor idiotisk, meningsløs og tilbakestående patentsystemet er. At man kan ta patent på dra fingeren over skjermen er et eksempel på dette. Det hadde du fint klart uten å bruke et bilde som representerer saken helt annerledes enn hvordan den faktisk er. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Da avslutter vi den personkrangelen. 8 innlegg er fjernet fra diskusjonen, og videre reaksjoner vil bli vurdert. Alskens beskyldninger om å være fanboy, 3 år etc. håper vi dere er i stand til å holde unna denne diskusjonen fra nå av Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå