artcore Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Lurer på hvilke spill som har kommet i år av store gode shoot'em up. Har spillt: mafia- bra gta3 og vice city- veldig bra counterstrike1 og 2-bra halflife 1-bra battlefield 1942-bra serious sam-passe bra unreal++-bra quake++-bra hva mer må spilles? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 max payne Bør helt klart testes ut ja!! Og etter du har gått igjennom det på div vanskelighetgrader tester du Kunfu-modden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 star wars jedi knight academy - elsker det spillet igi2 burde du prøve call of duty demoen postal 2 Lenke til kommentar
do'h Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 VietCong er tøfft, det kommer snart en expantion pakke Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Star Wars-jedi knight 2 Secret weapons of world war 2 serious sam 2 Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 OT: counter strike 1 og 2 :-? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Star Wars-jedi knight 2 Er du syk i hodet? Det værste spillet noensinne!!! **TRØTT!** Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Firearms | & |Blood (hl mod) | | Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Er du syk i hodet? Det værste spillet noensinne!!! **TRØTT!** ....sier en som ikke en gang har fått lightsabre'n Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Som ren Shooter likte jeg Soldier of fortune 2 Smakløst, mulig, men veldig gøy Og Ghost Recon og Ravenshield. Sw JK2 var jo drit fett, Men da må man kun bruke lys sabelen når man får den.. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Counter-Strike 2 ja ? Godt du har prøvd det, for det tror jeg ikke det er så mange som har prøvd. Skulle likt å se deg spille CS2 Lenke til kommentar
simmy Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Wolfenstein Enemy Territory er kongespillet! Gratis online multiplayer spill! Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Noen ord om noen litt utenom det vanlige: Vietcong - Overraskende bra egentlig, når du først kom litt inni det Devastation - *nesten* like mye bedervet søppel som enter the matrix var. Hvorfor jeg puttet dem i samme klasse vet jeg ikke helt, men i begge tilfelle kunne jeg mye heller tenke meg et brett der utviklerne var 'motstanderne' man kunne utøve meningsløs vold på. Chaser - Virket først som samme klasse som devastation, men var faktisk ikke så værst etter en stund. Ganske stort, masse action, noe ok mapdesign osv. JKA - so so, lyssverd er nesten utelukkende alltid kult =) R6-Ravenshield - Alt det kule fra forgjengerne, i unreal grafikk. Helt topp. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Unreal 2 - The Awakening Overrasket positivt....særlig etter den dårlige omtalen det fikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå