Joachim_F Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Dårlig nytt for de som kjøpte det uferdige spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 jeg kjøpte dette spillet.. har ikke fått tilbudt noe for det. hadde mye potensiale men konstante kræsjer og massive bugs gjør det uspillbart.. hva gjør jeg? Lenke til kommentar
SaNiiX Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 jeg kjøpte dette spillet.. har ikke fått tilbudt noe for det. hadde mye potensiale men konstante kræsjer og massive bugs gjør det uspillbart.. hva gjør jeg? Daa har du skjegget i postkassa 1 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) jeg kjøpte dette spillet.. har ikke fått tilbudt noe for det. hadde mye potensiale men konstante kræsjer og massive bugs gjør det uspillbart.. hva gjør jeg? Da er du dessverre for sent ute. http://forum.kalypso...d.php?tid=16199 Endret 8. oktober 2012 av Joachim_F Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 jeg kjøpte dette spillet.. har ikke fått tilbudt noe for det. hadde mye potensiale men konstante kræsjer og massive bugs gjør det uspillbart.. hva gjør jeg? Da er du dessverre for sent ute. http://forum.kalypso...d.php?tid=16199 da er jeg stuck med nok et uspillbart spill.. akkuratt som med sword of the stars 2... hvordan går det ann å gi ut et så utrolig uferdig spill? hvordan kan noen greenlighte sånt?!?! kanskje steam gir refund? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 jeg kjøpte dette spillet.. har ikke fått tilbudt noe for det. hadde mye potensiale men konstante kræsjer og massive bugs gjør det uspillbart.. hva gjør jeg? Da er du dessverre for sent ute. http://forum.kalypso...d.php?tid=16199 da er jeg stuck med nok et uspillbart spill.. akkuratt som med sword of the stars 2... hvordan går det ann å gi ut et så utrolig uferdig spill? hvordan kan noen greenlighte sånt?!?! kanskje steam gir refund? Max uflaks. Kondolerer. Men Sword of the Stars 2 begynner jo å bli svært spillbart da. For min del er jeg desverre er blitt lei spillet underveis i all bugginga. Så fra et sikkert kjøp på DLC / 3'rn er dette blitt lite trolig. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 kanskje steam gir refund? Som Marcus Kincaid ville ha sagt: "No refunds!" Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 jeg kjøpte dette spillet.. har ikke fått tilbudt noe for det. hadde mye potensiale men konstante kræsjer og massive bugs gjør det uspillbart.. hva gjør jeg? Da er du dessverre for sent ute. http://forum.kalypso...d.php?tid=16199 da er jeg stuck med nok et uspillbart spill.. akkuratt som med sword of the stars 2... hvordan går det ann å gi ut et så utrolig uferdig spill? hvordan kan noen greenlighte sånt?!?! kanskje steam gir refund? Max uflaks. Kondolerer. Men Sword of the Stars 2 begynner jo å bli svært spillbart da. For min del er jeg desverre er blitt lei spillet underveis i all bugginga. Så fra et sikkert kjøp på DLC / 3'rn er dette blitt lite trolig. sword of the stars 2 døde litt for meg da fleet management systemet var så teit. funka knall i Sots 1.. men så kræsja det. jeg setter grensa ved spill som er mer uspillbare enn New Vegas var ved release Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Syns Faster Than Light (FTL) som kom ut for ikke mange uker siden var ett ganske bra romstrategispill og enda selvom jeg selv ikke er spessielt stor fan av strategispill så vil jeg annbefale det. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Da er du dessverre for sent ute.http://forum.kalypso...d.php?tid=16199 da er jeg stuck med nok et uspillbart spill.. akkuratt som med sword of the stars 2... hvordan går det ann å gi ut et så utrolig uferdig spill? hvordan kan noen greenlighte sånt?!?! kanskje steam gir refund? Du kan jo prøve å ta kontakt med dem på den adressen. MTP det som har skjedd kan det jo være de er litt greie. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 har FTL spilt det i 10 timer allerede skikkelig morro. takk for tipset Joachim. Setter som alltid pris på at gamer.no bryr seg Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 dessverre også nok en kar som har kjøpt en spill som ja virker på alpha stadiet. Kjipt men men kostet jo mindre enn en kveld på byn og ikke alle de er like vellykket heller Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Typisk. Nok et spill på steamlisten som forsvinner. Problemet idag er at utviklere bruker opp pengene sine på fjas og piss, så rusher de spillet ut og bruker tid på kjempeflotte trailere for å lokke oss sauer til å kjøpe spillet. Når det blir allmenn kjent at spillene ikke er ferdige så loves det bot og bedring, nå skal det bli vei i vellinga! For nå har de fått mer penger å rutte med. Stronghold 3 er foreløbig min beste referansekilde til uferdige spill som er fundamentalt rævkjørt og alt håp er tapt for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå