mirrormatch Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har tenkt å oppgradere min w2k pro til wxp pro. Hvorfor og hva som er best er irrelevant, spørsmålet er funker dette bra eller bør jeg ta en clean install??? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg mener at du bør ta en clean install.Vet ikke om det bli problemer med oppgradering fra win2k pro til xp pro.Men kompisen med tok og oppgraderte fra ME og har bare hatt problemer med diverse ting.Det er det eneste jeg vet da. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 ta clean install. 1. upgrades fucker til mye. 2. man trenger en fresh install en gang i blant Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 samme gjelder hvis du reparer en XP installasjon også, det f***ker også opp ganske mye. blant annet windows oppdateringene. derfor gjør jeg ikke det noe mer iallefall. Clean install her ja. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Helt klart clean install, det er alltid den beste løsningen. Det å oppgradere har en tendens til å dra med seg en del "spøkelser" fra det opprinnelige OS'et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå