Kloever Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Flere som snakker om "hvis jeg matcher riktig". Kan dere ikke poste bilder når dere har fått matchet? Endret 4. september 2009 av Kloever Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Karlson: Likte ikke genseren, den ligner veeeeldig mye på den uniformen vi har på Burger King Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Me like them shoes, men genseren tok virkelig kaka Chinosene er jeg litt mer i tvil om... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hvis du ikke liker genseren kan du gjerne sende den til meg. EDIT: Det er vel stengt talt en cardigan, eller? Endret 4. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Karlson, chinosene så greie ut, resten likte jeg ikke. Raste, likte ikke genseren!!! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Ganske pene sko, men rosa (!) chinos? Ikke særlig pent, jeg må nok si meg enig i at genseren ikke var så veldig pen, men 100 kroner er da ingenting. Raste: Litt spesielt, tror genseren hadde vært penere hadde den holdt seg "plain" og bestemt seg for ett "mønster". Endret 4. september 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Raste: Blir litt for mye Oslo vestkant preg over den genseren. Litt sånn Golf genser også. Min mening! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ja, litt for "golfete" Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hadde passet meg bra, nærmeste nabo til skolen er en golfbane Da var det bare å melde seg inn om betale en god del tusen (hvis ikke jeg tar feil er det en av de dyrere banene) og begynne å spille "Skal man spille golf på Nøtterøy golfklubb AS, må man nemlig ut med hele 50.000 kroner for å bli aksjonær pluss en årsavgift på 6000 kroner. " (sakset ut fra en avisartikkel) On-Topic: Hvordan er formen på de chinosene egentlig? Endret 4. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Formen er helt ok. Litt løse kanskje, spesielt nederst. Merker absolutt forskjellen ift. f.eks. NN07. Men til 350 syntes jeg de var helt kurant. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) E liå det, MST! Den va ikkje galen! (Unnskyld, jeg syns bare at dialekten de snakker her i byen er litt artig iblant, så jeg klarte ikke å dy meg - og ordspillet ble jo nokså artig!) Pen cardigan! Fikk du den for £30? Endret 5. september 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nei, kosta 600kr. Men syntes ikke det var så værst når folk gir 1500kr for så og si samme greia bare i ett annet merke... Kjøpt på Jack&Jones Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 SLars1: Antrekk 1, genseren så litt stor og slapp ut, stryk buksen, og ta av deg det dritharry kjedet. Antrekk 2 var rett og slett stygt. Piqueen satt ikke så bra, og var ikke spesielt fin heller. Buksen er alt for stor, det ser ut som du har lånt faren din sin. Cons passer imo dårlig inn i et antrekk som bortsett fra skoene er det man vel kan kalle preppy, eller i det minste prøver å være preppy. Kjedet er fortsatt harry. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ikke knyt lissene på conversene slik du gjør det på bildet. Knyt de oppe rundt toppen, slik at du lissene ikke henger og slenger. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Takk for konstruktiv kritikk ihvertfall, jeg lærer av det Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) En skulle i alle fall ikke trodd at eieren av dette antrekket og Reebok-skoene fra den andre tråden er samme person Endret 6. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Aldri likt sort skjorte og hvitt slips kombinasjonen, tenker danseband med engang egentlig.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det hvite slipset var utrolig harry. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Slipset er ikke hvitt, men mønstret sølv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg foretrekker hvertfall slipset mørkere enn skjorten. Det finnes selvfølgelig unntak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå