Homme Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Liker ikke vest+t-skjorte comboen, og ville byttet belte med ett sort og penere ett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Og vask speilet ditt! Og slå av blitzen! Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vest og t-skjorte er en grei kombinasjon til skole. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Likte buksa. Pris? Og hvordan sitter den? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vest og t-skjorte er en grei kombinasjon til skole. Vest og t-trøye er ikke en grei kombinasjon til noe. Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Selvsagt er det en grei kombinasjon. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Likte buksa. Pris? Og hvordan sitter den? Det er en helt standard Drain-fit fra H&M til rundt 400,- kanskje? Lenge siden jeg kjøpte den.. Den sitter helt fint til meg : ) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Selvsagt er det en grei kombinasjon. Nei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hah, jeg tok den. Ved å ta i bruk anførselstegn viser han at han ikke er enig med utsagnet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dine deduktive ferdigheter slutter aldri aa overraske meg, Dorian. Du kunne blitt den neste Sherlock Holmes. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Grufull kombinasjon. Får prettyboy/guido/dkbn-vibber av sånt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Enig med Thrice. Skal man bruke vest, går man med skjorte. Buksen så bra ut, synd jeg ikke passer HM sine bukser (som jeg har prøvd). Beltet burde vært svart, syntes ikke det brune passet inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Syns belte var fint jeg, men burde hatt skjorte, men det jeg reagerte på var at du faktisk gikk sånn på skolen. Første jeg får i hodet var at man prøver for hardt da. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Karlson: Likte ikke genseren, chinosene ser bra ut sammenbrettet i hvert fall og skoene var ganske pene, men hadde vært finere uten den hvite sålen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Rosa chinos, nei takk. Genseren synes jeg var ganske fin faktisk (selv om den hvite midstripen er litt heavy) hadde ihvertfall kjøpt den for 100kr. Skoa var ikke min stil ihvertfall. Endret 4. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mislikte skoene, men genseren (verdt de 100 kronene og vel så det ) og chinosene var fete! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tror ikke bildene helt yter skoenes rettferdighet. Kan fikse et der jeg har de på, ser litt bedre ut da. Genseren i seg selv var helt ok, men tror den kan bli meget fet om jeg matcher med de riktige plaggene. Og som sagt, for 100,- måtte jeg bare slå til. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lite estetisk heldig, alt sammen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Gratulerer Karlson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå