mesha Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nymph: Ser fin ut den , men hvordan ser den ut på deg? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vil bare minne om at i bildetråden er det BARE bilder, og ikke kommentarer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ikke kjempefan Nymph. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Syntes ikke den var noe særlig jeg heller. Du får ta en fit pic å slenge det ut, lettere å bedømme da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vest + tee? Føler det er veldig fjortis. Aldri brukt det på skolen selv. Om jeg skulle kjørte noe pent så hadde jeg foretrukket v-hals og skjorte. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Den buksen var absolutt ikke verst, Hvorre! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vest + tee? Føler det er veldig fjortis. Aldri brukt det på skolen selv.Om jeg skulle kjørte noe pent så hadde jeg foretrukket v-hals og skjorte. Kan du forklare hvorfor du mener det er veldig fjortis? : ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Enkelt og greit, fordi fjortisene rundt her har funnet ut at det er fett med den komboen. Derfor ser jeg minst ti stk med det hver gang jeg er ute å drikker. Så mener jeg at det eneste som funker under vest er en enkel skjorte. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Okey? Her i området ser jeg INGEN med den komboen... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kanskje fordi dem har skjønt det ser helt latterlig ut Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 I beg to differ... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) +1 på bebeluv kan ikke si jeg liker helt den komboen Endret 2. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
mesha Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg syns det ser på ingen måte fjortis ut! Eneste jeg sammenligner med fjortisstil er skatekler. Jeg kan ikke huske å ha sett en fjortiss uten skatekler (typisk wesc,). Jeg syns antrekket så bra ut. Likte buksen spesielt!... PS: Unngå hendene nede i lommene på bilder Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvorre™, Vest og t-skjorte er skammelig. Resten er fint. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvorre, bytt ut vesten med en cardigan eller en v-halsgenser! Vest og t-trøye er ikke en god kombinasjon. Beltet var heller ikke det peneste jeg har sett. Resten så fint ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 T-skjorte og vest er noe jeg forbinder med en sleskete selger av mobiltelefonabonnement med 24 måneders bindingstid og 549kr i månedspris. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Genialt sagt Var ganske riktig når jeg tenkte etter, typisk unge selgere i telekiosken her i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå