Pilkern Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ok, da er vel prisen overkommelig og da sikkert. Ellers fant jeg to på dogfunk, hva syns dere om disse to? Cardigan 1 Cardigan 2 Er vel kanskje i den andre tråden man skal poste linker/bilder av klær, men håper det går greit. Følte det hadde blitt litt tungvindt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Likte den ensfargete (#2) aller best, men den fargen er noooe spesiell, om du velger den sorte de hadde kan du lettere kombinere den med andre plagg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Likte den stripete best jeg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Likte ingen av dem, synes passformen, knappene og særlig Volcom-logoen gjorde at de ble stygge. Ville heller ha gått for en helt ensfarget fra f. eks. Filippa K. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Enig med deg Jonas! Kommenterte bare som at disse var eneste alternativ Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ok, men virker som nærmeste Filippa K butikken blir Oslo eller Trondheim, og de ligger begge 4 timer unna her hvor jeg bor, så det blir utelukket hvertfall hvis jeg skal få tak i det før fredag. Og det virket ikke som de hadde noen nettbutikk? Men takk for tipset Skal ta turen innom Filippa K når jeg skal til Trondheim eller Oslo neste gang. Men på f.eks H&M, er det mulig å finne ensfargede fine cardigans? Eller vet du eventuelt om noen andre butikker i Lillehammer hvor jeg kan finne det? Og angående t-skjorter til cardigans, er det litt trange t-skjorter jeg bør se etter da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 http://modo.as/index.php/cPath/39_56 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det selges jo andre steder også, bare bruk Store & Retailer Locator på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ellers finner du nok noe suitable og pent på 4Men på Hamar eller Strique & Mique på Gjøvik Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Men på f.eks H&M, er det mulig å finne ensfargede fine cardigans?Eller vet du eventuelt om noen andre butikker i Lillehammer hvor jeg kan finne det? Det gjør man, finner ensfargede cardigans på H&M. Du kan også gå i v-neck+skjorte og noen mørke jeans/chinos. Vil du ikke bruke så mye penger finner du det aller meste på HM Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 snaffle, Pent. Hvor mye? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Flott bag snaffle. Thrice: Tipper den kostet 3500,- som Snaffle sa i bildetråden. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 thrice og snaffle: Pent Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Deilige thrice! Hvor? Edit: Forresten, er jeg den eneste som ikke synes baggen var noe særlig for en preppy stil? Jeg synes den hadde sett bedre ut for en som kjørte mye RO. Endret 1. september 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) bebeluv, http://bootsonline.com.au/ Fikk mail om at den er sendt med express post. Skal vaere her om 3-5 dager. RO? Endret 1. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå