thrice Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ok. Da jeg lærte jeg noe nytt Post et eksempel på hvordan du liker det da. Jeg synes det ser best ut med skjorte under. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skjorten har for lange ermer, ellers grei. Genseren hadde ikke akkurat kjempebra fit den heller, men grei nok. Jeg er ikke fan av kortermede skjorter... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Den første skjorten er det ingen krise på ermene, men de er litt lange - ja. Men kan ikke gå lengre ned enn 37 i str. Genseren var den som kom dårligst ut på bildet, men gadd ikke fikse på den før jeg pakket den ut. Fargen lyver også litt. Er ingen stor fan av kortermede skjorter jeg heller, da dette er min første og blir nok ikke mange fler i samlingen. Men tenkte at jeg hvertfall skulle eie en tynn kortermet skjorte som kan gå med shorts. Prisene var også gunstige, under 400 på alle plaggene. 70%. Endret 18. august 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hansjqrg1, grei trench, men den ser alt for stor ut. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det er den ikke. En smule lang på ermene, men det er det. Hadde ganske dårlig tid da jeg tok / la ut bilde. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Så aaaalt for stor ut, og jeg nekter å tro at den kun er for stor på ermene med mindre du kommer med bevis Fikk av en eller annen merkelig grunn beina dine til å se utrolig korte og små ut, noe som derimot kan skyldes bildet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gigantisk trench, det ser ut som en unge har tatt på seg noe fra klesskapet til sin far. Skoene var heller ikke noe å juble for. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Rorschach, is dat u Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Skal sjekke om jeg gidder å ta nytt bilde senere. Og for å være ærlig får jeg ikke så mye ut av at tre stk sier den ser for stor ut. Det er ikke den type kritikk jeg er ute etter, i hvertfall ikke i store kvantum. Omtal gjerne noe annet enn det dere tror er størrelsen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er en helt grei trench. Når du legger ut et bilde av et plagg du praktisk talt svømmer i må du forvente å få et par kommentarer på det. Og den er ikke bare en smule lang i ermene når du har brettet dem opp, og de fortsatt er for lange. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ok det er helt i orden at jeg får kommentarer på det. Men nå er det nok. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Størrelse "L" står for large, ikke liten. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvis dere sier så. Da har jeg hvertfall noe å vokse i Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Råe sko, Hvorre, men såg litt rart ut med kvit såle Endret 19. august 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Penance Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hansjqrg1; jeg leste du syntes det var nok, men den trenchen, og resten av antrekket for den saks skyld, var veldig lite positivt. Og du skal vel dessuten vokse svært godt om du skal fylle den ut (men ok, nå er det nok fra min side, beklager)! Hvorre; kule sko, egentlig, men synes som flere at den hvite sålen gjorde de litt merkelige. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Synes også at den hvite sålen gjorde dem litt merkelige, men på en eller annen måte synes jeg det passer... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Fkm da, kommentarer i kommentar tråden. Trudde endelig du kom med et bilde, men der ble jeg skuffet. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ikke bare du som ble skuffet her babylove Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvorre, kor kjøpte du skoa eigentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå