Jonas. Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Max Cash ja, regner med de fleste har et par i skapet. Enkel og god bukse. +1 Endret 13. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva faen, diskuterer dere et plagg som han fjernet? FÅ SE BILDE. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det coaten du tenker på? Ligger fortsatt bilde ute av den. Eneste han fjernet var morgenkåpe og sokker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jonas: Fete cardigans. Likte den fra Filippa bedre enn den fra Pal, men så absolutt gode kjøp begge to. Skoene synes jeg rett og slett du er litt ung for., selv om jeg liker dem sånn nogenlunde. Imo trenger man en viss attityd for å ikke se dum ut i loafers, og er man under 20 er det så og si umulig å ikke se alt for try-hard ut. Bebeluv: Likte ikke skoene så godt. Blir litt pakkisfeeling over dem. Kong Kake og Mesha: Kule sneaks for dem som liker det... Andy1300: Buksene kan sikkert være fete de, så lenge du holder deg langt unna slipset og tassle-loaferne på bildet;) Frakken, tja, hva kan jeg si annet enn stygg? Minner meg om en skogsarbeiderjakke eller noe. Som sagt over her, det er en grunn til at et plagg er 80% nedsatt. Kloever: Ikke så mye annet man kan si enn et trygt og godt kjøp. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Takk, det at den fra Pal var på halv pris gjør det ikke dårligere Skoene synes jeg rett og slett du er litt ung for., selv om jeg liker dem sånn nogenlunde. Imo trenger man en viss attityd for å ikke se dum ut i loafers, og er man under 20 er det så og si umulig å ikke se alt for try-hard ut. Hehe, ikke akkurat første gangen jeg har hørt det. Jeg synes i hvert fall at jeg klarer det, føler meg bra når jeg går i det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det coaten du tenker på? Ligger fortsatt bilde ute av den. Eneste han fjernet var morgenkåpe og sokker. Dorian: Et plagg er blitt fjernet. Deg: Er det plagget som ikke ble fjernet du snakker om? Fordi det er der fortsatt. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Etter en titt i bildetråden må jeg rose dere velkledde gutter og menn her på forumet. Fantastisk mye lekkert å se i tråden! Siden jeg tidligere har blitt beskyldt for å komme med "mamma-svar" her på forumet, vet jeg ikke helt hvordan jeg skal si dette uten at jeg høres ut som moren deres, men dere er kjempeflinke! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) That's positive;) Skulle bare ønske at jentene postet vel så mye som guttene! Endret 14. august 2009 av mesha Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Penance, Føl deg fri til å post et bilde eller to. Og hvor gammel er du? (mamma referanse). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bare jeg som ble nysgjerrig på avataren hennes også? Pen bukse, kloever. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skoene synes jeg rett og slett du er litt ung for., selv om jeg liker dem sånn nogenlunde. Imo trenger man en viss attityd for å ikke se dum ut i loafers, og er man under 20 er det så og si umulig å ikke se alt for try-hard ut. Dummeste jeg har lest på lenge. Selv om man er godt under 20 kan man få loafers til å se bra ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Uff.... Et annet fotplagg hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har fått litt sansen for flip-flops, for å være ærlig. Spesielt når det er så varmt som i dag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg brukte det til stranden når jeg var i syden, gikk ikke med det ute vanlig engang. Her i Norge er det strengt tatt ikke nødvendig med det. Btw hvem eier de hvite (sorry) pakkisloaferne? Ikke si det er dine Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Nødvendig, nei. Har jeg sagt det? Men jeg liker det. Forresten, andrevalget (hvite plimsolls) var til vask, så de var utelukkede. De er mine... Hehe, neida, tror de tilhører min mor Endret 14. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jævlig fete sko, KongKake. @KongKake: Fete Jeg elsker dem. Veldig fete sko! Pris og hvor? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg brukte det til stranden når jeg var i syden, gikk ikke med det ute vanlig engang. Her i Norge er det strengt tatt ikke nødvendig med det. Btw hvem eier de hvite (sorry) pakkisloaferne? Ikke si det er dine Ikke nødvendig med flip-flops? Utdyp.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg synes hvertfall ikke det er varmt i Norge nå, for en tur ut på byen med flip flops. Regner med han ikke bader i de klærne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Veldig fete sko! Pris og hvor? Kjøpt på Session i Bergen for 999,-. Mesha: Lekre sko! Holdt på å kjøpe dem her om dagen, men de hadde ikke min størrelse inne, så da ble det Blazerene jeg posta i bildetråden istedenfor. Endret 14. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Lekre sko! Holdt på å kjøpe dem her om dagen, men de hadde ikke min størrelse inne, så da ble det Blazerene jeg posta i bildetråden istedenfor. I Bergen det også? Isåfall, hvilken butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå