Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jonas: Fete cardigans. Likte den fra Filippa bedre enn den fra Pal, men så absolutt gode kjøp begge to. Skoene synes jeg rett og slett du er litt ung for., selv om jeg liker dem sånn nogenlunde. Imo trenger man en viss attityd for å ikke se dum ut i loafers, og er man under 20 er det så og si umulig å ikke se alt for try-hard ut.

Bebeluv: Likte ikke skoene så godt. Blir litt pakkisfeeling over dem.

Kong Kake og Mesha: Kule sneaks for dem som liker det...

Andy1300: Buksene kan sikkert være fete de, så lenge du holder deg langt unna slipset og tassle-loaferne på bildet;) Frakken, tja, hva kan jeg si annet enn stygg? Minner meg om en skogsarbeiderjakke eller noe. Som sagt over her, det er en grunn til at et plagg er 80% nedsatt.

Kloever: Ikke så mye annet man kan si enn et trygt og godt kjøp.

Lenke til kommentar

Takk, det at den fra Pal var på halv pris gjør det ikke dårligere :)

Skoene synes jeg rett og slett du er litt ung for., selv om jeg liker dem sånn nogenlunde. Imo trenger man en viss attityd for å ikke se dum ut i loafers, og er man under 20 er det så og si umulig å ikke se alt for try-hard ut.

Hehe, ikke akkurat første gangen jeg har hørt det. Jeg synes i hvert fall at jeg klarer det, føler meg bra når jeg går i det. :)

Lenke til kommentar

Etter en titt i bildetråden må jeg rose dere velkledde gutter og menn her på forumet. Fantastisk mye lekkert å se i tråden! :D Siden jeg tidligere har blitt beskyldt for å komme med "mamma-svar" her på forumet, vet jeg ikke helt hvordan jeg skal si dette uten at jeg høres ut som moren deres, men dere er kjempeflinke! :p

Lenke til kommentar
Skoene synes jeg rett og slett du er litt ung for., selv om jeg liker dem sånn nogenlunde. Imo trenger man en viss attityd for å ikke se dum ut i loafers, og er man under 20 er det så og si umulig å ikke se alt for try-hard ut.

Dummeste jeg har lest på lenge. Selv om man er godt under 20 kan man få loafers til å se bra ut.

Lenke til kommentar
Veldig fete sko!

Pris og hvor? :)

Kjøpt på Session i Bergen for 999,-. :)

Mesha:

Lekre sko! :D Holdt på å kjøpe dem her om dagen, men de hadde ikke min størrelse inne, så da ble det Blazerene jeg posta i bildetråden istedenfor.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...