Kavinsky Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Liker detaljen med de hvite knappe også! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Enig med Bebeluv. Syntest ikke det er noe fint med lommer. Men litt vansklig å finne for meg. Bor langt oppi fjellet med 3 timer kjøretur til Oslo. Så må nok bli en nettbutikk. Kan kanskje høre om Modo.as kan få tak i den? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Denne marineblå cardiganen fra NN.07 er veldig pen syns nå jeg. Finnes også i brun. Disse for du jo i alle fall sendt til døren/postkontoret. Kanskje du blir den eneste i fjellet som har den også. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg synes den Tozva postet er penere, og jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe den i morgen, men det med lommene er sant, det hadde jeg ikke tenkt på... Hvor mye ga du for din, bebeluv? Edit: Mente at jeg synes den Tozva postet er penere enn både den over og den til bebeluv, hvis det skulle være uklarhet om det. Så jeg går etter all sannsynlighet for den. Endret 11. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Denne marineblå cardiganen fra NN.07 er veldig pen syns nå jeg. Finnes også i brun. Disse for du jo i alle fall sendt til døren/postkontoret. Kanskje du blir den eneste i fjellet som har den også. Jeg har den. Det er en av yndlingsplaggene mine for tiden. Det er en blanding av merinoull og bomull, så den er helt latterlig deilig å ha på seg, og den ser også veldig bra ut. Jeg har den i kremhvit da... Men det er hvertfall et godt kjøp:) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvor mye ga du for din, bebeluv? 799,- Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Altså 1000 mindre enn den jeg vurderte. Da tipper jeg det blir din + enten den hvite til 1500 eller en annen en. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kjøp den jeg postet da Jonas. Da får jeg sett hvordan du kler den også Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Får se, skal en tur til byen for å klargjøre garderoben for høsten i morgen, så da får jeg prøvd litt forskjellig Endret 11. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er den fra Filippa K den fra Pre-Fall 09? Den er i såfall meget fin! Likte den andre også Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Man får ikke kjøpt den cardiganen Bebeluv hadde på internett? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er den fra Filippa K den fra Pre-Fall 09? Det stemmer Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Man får ikke kjøpt den cardiganen Bebeluv hadde på internett? Tviler, her i Norge selges det bare igjennom Volt. www.theseglorydays.com Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 @Jonas! Elsker den fra Filippa K, har siklet på den selv en god stund, må nok gå til innkjøp! Marineblått og gullknapper er en utrolig god kombinasjon! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Takk, den er absolutt å anbefale, god passform og utrolig komfortabel i tillegg. Ikke så verst pris heller Lenke til kommentar
Nittitre Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Den første likte jeg ikke i det hele tatt. Den nederste var fin, men synes den hadde gjort seg bedre uten lommer, og med en "kant" nederst. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Den øverste er den jeg liker best, enda bedre passform og enda mer behagelig enn den nederste. I tillegg har den de geniale hvite kantene, og med en hvit v-hals t-skjorte ser den strålende ut. Når det gjelder den nederste kommer jeg aldri til å bruke lommene, men uten dem hadde den blitt ganske kjedelig, selv med gullknappene. Kant nederst ser jeg ingen grunn til at den skulle hatt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Den fra Filippa K så jo slapp ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jonas og bebeluv, Ikke dårlig Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Den fra Filippa K så jo slapp ut. Tipper det kommer av at jeg på det bildet bare slang den fort på meg og tok bilde. Den sitter helt annerledes hvis jeg knepper opp og igjen knappene (Som jeg gjorde i butikken og tok unødvendig lang tid). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå