thrice Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Monicaott, Enkelt og fint. Hyggelig med jenter som deltar også. psilocybe, Ikke noe å utsette på antrekket. Endret 9. august 2009 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jo, om det er noe å utsette på antrekket så er jakken for lang på armene. Ellers pent Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 WASD: Er du fra Skottland? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Glem det Endret 9. august 2009 av Homme Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Meningen med bildet var å bare vise frem genseren, skrev han.. Anyways, pen genser, WASD Skal kjøpe meg en lignende om ikke lenge, det mest sannsynlige alternativet hittil er den du har i mørk blå. Sånn ja Endret 9. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Mesha: Buksen så ikke ut som om den passer deg helt. T-trøyen var bare stygg. Og hvis du lurer, ja jeg ser på Entourage.. WASD: Som sagt tidligere, fin genser. Psilocybe: Ermene er for lange. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 @bebeluv: Hva slags cardigan er det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 @Bebeluv Pent! Hvilket merke er cardiganen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Takk Merket på cardiganen er These Glory Days fra Volt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke så veldig interessant å poste fotballtrøyer på et moteforum. Og det er jo uansett helt feil lag;) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Enig med fkm. Juventus og Fiorentina har de klart peneste i Serie A Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Første gang jeg har hørt Juve får skryt av Draktene sine, ilikhet med Fiorentina - Men men, vær sin smak. Valgte ikke Udiense drakta pga Utseende, men pga tilbudet. Kjører nok Palermo ved neste kjøp Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 WASD: Fin genser. Jeg ser etter noe lignedes, uten lommer på framsiden der. Noen som har forslag? Bebeluv: Pent Giallorossi: Stygge drakter! Sevilla er tingen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tovza, jeg har en nesten lik genser som WASD bare at den er uten lommer. Den er også fra NN07. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvor kjøpte du den? Den kunne jeg tenkt meg. Men fintes vell ikke uten lommer, eller lignendes uten lommer? Tror jeg skal ha den. Noen som vet hvor de selger den? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den finnes uten lommer, men det er fra en tidligere kolleksjon. Som jeg skrev, jeg har den selv uten lommer og med litt forskjellige knapper. Jeg så den på Follestad på Sandvika Storsenter for ikke så lenge siden. Men jeg tror det bare var en igjen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Om jeg ikke tar helt feil mener jeg at These Are Glory Days, som du får kjøpt hos Volt bla. har noen uten lommer og de ser ikke heeelt ulike ut heller. Sjekk bebeluvs siste post i bildetråden. Er litt usikker på om denne har lommer, men de pleier å ha en del cardigans i kolleksjonen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den ser veldig lik ut den jeg tok bilde av i går. Bare min er uten lommer, noe jeg mener ser bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå