fkm Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Av en eller annen grunn syns jeg ikke det er så hot å gå med stilongs offentlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg ser ikke for meg at du kler stilongs offentlig, så det er kanskje like greit. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg gjør nok ikke det nei, i likhet med resten av norges befolkning. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Halvparten av Norges befolkning i alle fall. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Har litt lite rom, derfor elendige bilder. Men prøvde liksom å la vær å ta bilder i speilet da, siden noen påpekte det som negativt.. Skal litt til for å få cred i denne tråden altså! Vi er avskyelige elitister som ikke liker noen ting Endret 30. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Endelig en som har skjønt det;) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hva i allverden betyr elitister? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Folk som tror de er bedre enn alle andre, enten fordi de er det eller fordi de oppfattes som det. Vi som pirker på absolutt alt og ser etter det negative framfor å trekke frem det positive. Når det er sagt så er det veldig enkelt å få de til å rose deg, det er bare å kopiere stilen til de som poster her (NN07 chinos, grusomt stygge joggesko til tusenlapper (som ikke kan være fake!), pique uten for stor logo og tydeligvis shorts...) så strømmer det nok inn med ros. ^^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Haha, Treffende beskrivelse Dorian Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Likte genseren WASD Hvor kjøpte du den? Har du mulighet til å ta et bilde mens du har den på? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skal se hva jeg får til, bildet yter egentlig ikke genserens rettferdighet! Kjøpte den på Bogart i Tønsberg, har den sikkert flere steder Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Stilig genser WASD. Har en nesten lik selv, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Nydelige sko Spetz, A.P.C x Nike er over hovedhode ikke dumt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Enig med Homme. Likte skoene veldig godt. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Anwez: Supra-skoene er elsk. Hadde vurdert å kjøpe dem selv, hadde det ikkje vore for at eg har forbudt meg selv å kjøpe meir blå klesplagg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Elsker de Supra skoene, AnewZ. Veldig tøffe sko. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 @Spetz Fete sko! @Monicaott Sett det før, ikke noe spesielt, men bra med litt aktivitet fra jenter også! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 DjFreedo: Helt greit, helt average. Men var noe rart med skoene, men sannsynligvis bare bilde som surrer litt med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå