Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitt posta mye rart nå. Likte de to første til Atald og siste til multisync, men genseren til Karlson likte jeg ikke i det hele tatt.

 

Likte heller ikke Hummel-jakke nr 2 som mrjazz posta. Jeg har problemer med å forstå at det skal være marked for de to sistnevnte plaggene.

 

JFM: rimelig kjedelig, men ikke totalslakt på noe. Likte beltet minst, og buksa (samme på alle?) er heller ikke noen vinner.

 

thrice: pluss for sensureringen, men stort minus på shortsen. Overdelen likte jeg.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

Hvordan kan shortsen være et stort minus? Det er jo en standard shorts uten noen som helst detajer i en ikke så alt for flashy farge. Det er jo ikke noe ved den man kan trekke ned for, kanskje bortsett fra fargen, og det er jo igjen helt individuellt.

Lenke til kommentar
Hvordan kan shortsen være et stort minus? Det er jo en standard shorts uten noen som helst detajer i en ikke så alt for flashy farge. Det er jo ikke noe ved den man kan trekke ned for, kanskje bortsett fra fargen, og det er jo igjen helt individuellt.

 

Det kan jo hende at jeg, helt subjektivt, ikke likte fargen eller noe annet ved shortsen.

Lenke til kommentar

Greit nok at du ikke likte fargen, jeg skjønner bare ikke hva det er man kan finne ved shortsen bortsett fra fargen man ikke liker. Det er jo en så standard shorts som man kan få tak i, uten noen former for detaljer eller noe annet man kan henge seg opp i.

Lenke til kommentar
Greit nok at du ikke likte fargen, jeg skjønner bare ikke hva det er man kan finne ved shortsen bortsett fra fargen man ikke liker. Det er jo en så standard shorts som man kan få tak i, uten noen former for detaljer eller noe annet man kan henge seg opp i.

 

Det er naturligvis fargen jeg likte minst, men selv hadde jeg uansett ikke kjøpt den shortsen i en annen farge heller.

Lenke til kommentar

Pent og enkelt sommerlig antrekk, Jonas.

 

Hvilke merke er skjorten og hvilken sum måtte du ut med for den?

 

Likte rødfargen og snittet på den.

 

Anders: Øverste: Helt grei, litt kjedelig vile jeg sagt.

 

Nederste: Kryssning mellom skjorte og vanlig t-skjorte? Virker som om det er t-skjorte stoff og t-skjorte form, bare med krage. Litt spesielt, men kan sikkert funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...