Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du leser feil, skjorten passet deg utmerket.

 

Men seriøst, sovnet jeg da sånne farger ble stilige? Jeg føler at jeg plutselig våknet til en verden som helt glemte hvor teit folk så ut på 80-tallet og bestemte seg for at slike farger passer utmerket å gå med til ellers stilige plagg. Jeg ser så mange utrolig velkledde mennesker både her på forumet og ellers med NN.07-chinos og jeg blir lei meg. Jeg blir også litt glad, fordi jeg vet at de barna deres kommer til å se på bilder av dem fra 2000-tallet og si "Hva tenkte dere med, pappa?".

 

Aha. Jeg skjønner godt hva du mener. Men det blir så kjedelig å ikke ha noen farger på sommeren. Det skal sies at jeg begrenser meg til en sterk farge pr. antrekk de gangene jeg bruker noen.

Lenke til kommentar
Men det blir så kjedelig å ikke ha noen farger på sommeren. Det skal sies at jeg begrenser meg til en sterk farge pr. antrekk de gangene jeg bruker noen.

 

Samme her, det har blitt en del farger på de nye plaggene mine i sommer, orange piqué og chinos og lilla piqué for eksempel. Men når jeg bruker det gjør jeg også som thrice, og da kombinerer det med noe mindre "flashy" farge, som oftest hvit eller noen ganger sort.

Lenke til kommentar
Gjelder forsåvidt også palestina skjerf, den pelsengreia, bilde med den der skjorte-vrien etc også - så barna til de aller aller fleste vil få seg en latter når de ser bilder av foreldrene sine :)

Palestinaskjerf forstår jeg ikke hvorfor folk misliker, begge moteidolene mine er fans (Colin Farrell og Russell Brand), men resten av det du nevner er byantrekk, og der kan jeg ærlig innrømme at jeg som oftest ser jævlig weird ut.

 

Ari Gold: Jeg har faktisk forsøkt meg på en Joker-fargekombinasjon, fungerte overraskende greit.

 

post-37689-1247644653_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Det var forferdelig vanlig. Det er jo bare en skjorte. Jeg har kanskje ikke mye jeg skulle sagt som ikke bruker verken bluejeans eller brune belter, men det slår meg ikke med en gang som et samkjørt og planlagt antrekk. Det er ingen som hadde reagert negativt på det, men det er heller ingenting med det som skriker "velkledd".

Lenke til kommentar

Jeg tror det finnes en direkte sammenheng mellom hvor bra bildet man poster og hvor godt plaggene blir likt. Det er vel noe med profesjonelle modeller, skreddersydde plagg, dyktige fotograf og ingen blitz i speilet som gjør at det ser bedre ut.

 

Jeg er skyldig selv i å ha tatt bilde i speilet, men har bestemt meg for at det må ta slutt. Jeg oppfordrer alle her inne til å låne et skikkelig kamera når de skal ta bilder, og få en kompis til å ta bildet. Jeg blar gjennom bildetråden og ser ikke annet enn speilsmuss og blitzgjenskinn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...