Jonas. Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sier meg enig med fkm angående skoene. Homme: Likte 1 og 4 best (Går ut fra at bilde 1 og 2 er av samme fra forskjellig sider, correct me if I'm wrong), nr 3 likte jeg ikke så godt, og 2 var ganske fet. Psilocybe: Likte den. Og smilet Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) hansjqrg1: Jeg likte klærne, spesielt fargene på t-skjorta og chinosen kjempegodt. Nice job Forresten så likte jeg skjorta di Karlson. Men nå så jeg ikke hva du hadde under da, buksa liksom. Bestefarskjorte? wat? Endret 13. juli 2009 av Nymph Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Godt noen likte den da Hadde en v-hals t-skjorte under Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tatt skjegget Psilocybe? Fin jakke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, syns jeg begynte å se eldre ut enn jeg er med mustasje. Men, man må jo ha litt igjen for å irritere smårips som skal ha alt glattbarbert, så da ble det en liten mellomting. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) thrice: Likte det! Endret 14. juli 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 thrice: Jeg digger sånne skjorter, spesielt når folk har kroppen til det. Hadde du derimot fortalt meg at du tapte et veddemål og måtte gå med den dummeste shortsen kompisen din fant på dameavdelingen på Cubus så hadde jeg trodd på deg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) thrice: Jeg digger sånne skjorter, spesielt når folk har kroppen til det. Hadde du derimot fortalt meg at du tapte et veddemål og måtte gå med den dummeste shortsen kompisen din fant på dameavdelingen på Cubus så hadde jeg trodd på deg. O.o Så du sier jeg ikke kledde den. Hvilken kropp trenger man til slikt? Endret 14. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ikke hør på han, shortsen så bra ut:) Liker bestefarskjorten og. Hvor kjøpte du shortsen forresten? Likte fargen godt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er vel ikke noe poeng hvis man ikke hører på kritikk. Er interessert i hvilken kroppsfasong Dorian mener passer bedre. Kjøpte shortsen på H&M. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Du leser feil, skjorten passet deg utmerket. Men seriøst, sovnet jeg da sånne farger ble stilige? Jeg føler at jeg plutselig våknet til en verden som helt glemte hvor teit folk så ut på 80-tallet og bestemte seg for at slike farger passer utmerket å gå med til ellers stilige plagg. Jeg ser så mange utrolig velkledde mennesker både her på forumet og ellers med NN.07-chinos og jeg blir lei meg. Jeg blir også litt glad, fordi jeg vet at de barna deres kommer til å se på bilder av dem fra 2000-tallet og si "Hva tenkte dere med, pappa?". Endret 14. juli 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hm, jeg vil nå ikke si at lilla er en veldig flashy farge akkurat. Men er egentlig enig i det du sier, er ikke så glad i farger selv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Å hva i alle dager er galt med nn07? Har da flere farger som er "tidløse". Har den samme shortsen selv, både i beige og i lilla. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Enig med AnewZ. Har selv et par i beige. Man finner ikke mange plagg som er mer tidløse enn et par beige chinos. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 De chinosene jeg snakker om er selvsagt de fargerike som det har vært så mye så mye snakk om det siste halvåret, noe jeg regnet med kom frem i innlegget. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Når det er sagt så syntes jeg også synd på den som kan se på bilder om 30-40 år og ikke trekke på smilebåndet en gang over et antrekk man har hatt på seg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) For å si det sånn Dorian Gray, jeg tror nok du kommer til å le av bilder av deg selv om 30 år du og. Hvis jeg ikke husker feil (beklager hvis jeg gjør det) har jeg lest en post av deg der du skriver at du går med svart neglelakk. Jeg håper for din egen skyld at du ikke synes det er kult i en alder av 50... Endret 15. juli 2009 av fkm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Når det er sagt så syntes jeg også synd på den som kan se på bilder om 30-40 år og ikke trekke på smilebåndet en gang over et antrekk man har hatt på seg. Med på den. ^^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Gjelder forsåvidt også palestina skjerf, den pelsengreia, bilde med den der skjorte-vrien etc også - så barna til de aller aller fleste vil få seg en latter når de ser bilder av foreldrene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå