Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier meg enig med fkm angående skoene.

Homme: Likte 1 og 4 best (Går ut fra at bilde 1 og 2 er av samme fra forskjellig sider, correct me if I'm wrong), nr 3 likte jeg ikke så godt, og 2 var ganske fet.

Psilocybe: Likte den. Og smilet :)

Lenke til kommentar

hansjqrg1: Jeg likte klærne, spesielt fargene på t-skjorta og chinosen kjempegodt. Nice job :)

Forresten så likte jeg skjorta di Karlson. Men nå så jeg ikke hva du hadde under da, buksa liksom. Bestefarskjorte? wat?

Endret av Nymph
Lenke til kommentar
thrice: Jeg digger sånne skjorter, spesielt når folk har kroppen til det. Hadde du derimot fortalt meg at du tapte et veddemål og måtte gå med den dummeste shortsen kompisen din fant på dameavdelingen på Cubus så hadde jeg trodd på deg.

O.o Så du sier jeg ikke kledde den. Hvilken kropp trenger man til slikt?

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Du leser feil, skjorten passet deg utmerket.

Men seriøst, sovnet jeg da sånne farger ble stilige? Jeg føler at jeg plutselig våknet til en verden som helt glemte hvor teit folk så ut på 80-tallet og bestemte seg for at slike farger passer utmerket å gå med til ellers stilige plagg. Jeg ser så mange utrolig velkledde mennesker både her på forumet og ellers med NN.07-chinos og jeg blir lei meg. Jeg blir også litt glad, fordi jeg vet at de barna deres kommer til å se på bilder av dem fra 2000-tallet og si "Hva tenkte dere med, pappa?".

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

For å si det sånn Dorian Gray, jeg tror nok du kommer til å le av bilder av deg selv om 30 år du og. Hvis jeg ikke husker feil (beklager hvis jeg gjør det) har jeg lest en post av deg der du skriver at du går med svart neglelakk. Jeg håper for din egen skyld at du ikke synes det er kult i en alder av 50...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...