Bob Dick Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Likte ikke fargene på skjorten, og jeg synes du enten bør kneppe den mer igjen, eller la den være helt åpen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kan ikke si at jeg er særlig fan av skjorten, jeg heller. Den manglet bare "Random University, something something since 1938" med liksomslitt trykk. Klokkene var fjonge. Er det oppdaterte 70-talls LED-klokker? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Får litt grilldress-feeling av Adidas'n. Klokkene er ok. Skjorta ser ikke bra ut i det hele tatt, Karlson. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Såpass får en feeling av at jeg har litt yngre smak enn mange her inne Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kloever: Nice antrekk. Likte det ganske godt jeg, og synes alt passet bra sammen. Rema 1000-posen satte prikken over i-en (okei, siste setningen var ikke seriøs ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kloever: Behold Rema-posen. Hirr, hirr. Ikke helt min greie, må jeg si. Det er liksom en kombinasjon av klesplagg man ser for ofte i bybildet. Fortsatt ingen fan av fargerike bukser, men den var iallefall ikke oransje. Karlson: Følg med i tråden, så plukker du sikkert opp ting etterhvert. Min mening er at skjorter skal være tynne, strøkne og helst ikke særlig skrikende. Den du har, får jeg litt tømmerhogger-assosiasjoner av. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kloever: Behold Rema-posen. Hirr, hirr. Ikke helt min greie, må jeg si. Det er liksom en kombinasjon av klesplagg man ser for ofte i bybildet. Fortsatt ingen fan av fargerike bukser, men den var iallefall ikke oransje. Jeg ble skuffet, psilocybe. Jeg var skråsikker på at du skulle slakte skjorta pga manglende stryking, i tillegg til at den er utenpå buksa (ikke har jeg slips heller ) At du ikke ville like en blå bukse visste jeg, husker det fra sist. Dette er da min andre blå bukse Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fortsatt ingen fan av fargerike bukser, men den var iallefall ikke oransje. HEI HEI Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Dagens innkjøp: Fillipa K Canvas Low [ img]http://www.endclothing.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/2/0/20-03-2009_FilippaK_CanvasLow_Whale_Large.jpg[ /img] J. Lindeberg Coby Crunched Twill (buksene) [img ]http://img.skitch.com/20090619-x33u2nrykq9yy1t2hqfkij432i.jpg[ /img] Hvor kjøpte du Filipa skoene? Endret 13. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Homme, Artige tee's. Gøy med variasjon. Var en periode alle postet preppy, og jeg er glad det har forandret seg den sist tiden Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er ikke helt fan av rosa converse, mephistopheles. Spesielt ikke på gutter. Og mønsteret på innsiden var ikke så pent Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ikke noe jeg ville gått med selv Homme, men fete tee's:) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Pen jakke, psilo, men hva er det jeg ser under den? Ikke skjorte, og attpåtil en ukneppet knapp? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Homme: Likte t-shirtsa Mephistopheles: Er egentlig fan av All-Stars, men verken fargen eller de doble "tungene" appelerte til meg. psilocybe: Fet jakke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 En bestefarsskjorte og en pysjbukse. Slaskeklær som man har på seg innenfor hjemmets fire vegger. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Homme: Helt greie, likte veldig godt de Get Laced-t-skjortene. Mephistopheles: Didn't like 'em. Ser dog noen fete i bakgrunnen på bildet ditt. Psilocybe: Kul jakke, hvilket merke er det på den? Endret 13. juli 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 H&M, 100kr på salg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Mephistopheles, converse kan være fett, men det må være en av de verste versjonene jeg har sett. De doble pløsene var stygge, rosa sko er sjelden pent og det piratgreiene var bare harry.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå