Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye måtte du ut med for de buksene fra Filippa K?

Mener å huske de ligger på 1199,-, betaler bare innkjøpspris selv, så priser er ikke min ting ;)

Innkjøpspris virker koselig, hadde ikke gjort meg noe om jeg også hadde fått det. Dog, nå jobber jeg ikke i klesbutikk slik du gjør, så da er det vel kanskje ikke så veldig aktuelt. :p

Uansett, har noen forslag til en god vinterjakke? Pris bør ikke være så altfor høy, rundt 4-5000 NOK, fordel om det er et internasjonalt merke slik at man kan bestille fra US and A.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke klærne passer så bra på Homme, virker nesten ut som de er for trange. Dog, det kan bare være meg også som har feil.

Klærne skal sitte :)

Henrik C: Canada Goose Chilliwack er fin, synd så mange bruker dem. Treffer på alle punktene du ønsker. Pris 4500,-kr, kan bestilles fra USA om jeg ikke tar helt feil :)

Lenke til kommentar

Blarcky:

Det eneste jeg egentlig har noe å utsette på er skoene og beltet (genseren/jakka er i grenseland)

Skoene ser ut som kjedelige, sorte joggesko, ikke helt ulike skoene jeg pleier å trene med. Til den buksa ville jeg valgt sort belte.

For at noen her skal gidde å kommentere bildene dine må du enten gå kledd som en dass, eller ha noe fra RL, ToS eller Fillipa K.

Men jeg gjorde et unntak :thumbup:

Endret av twisted_
Lenke til kommentar

Var det et hint til oss andre slik at vi skal kommentere på bildet ditt, twisted_ ? :p

Jeg synes jakken din kunne hatt bedre passform, men det er vanskelig å si noe mer på det bildet. Den virker litt 'slapp' nederst.

Har forsåvidt kommentert Blarckys i tråden han spurte om tips :)

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Var det et hint til oss andre slik at vi skal kommentere på bildet ditt, twisted_ ? :p

Neida, jeg har tatt et hint allerede.

Jeg er enig i at den er noe vid nederst, men jeg har ambisjoner om å gå opp i vekt. Ville det vært mulig å tilpasse den?

Jakka er ikke fullt så vid som det kan se ut som, men fortsatt mer enn optimalt.

Lenke til kommentar
Tatt et hint? :o

Joda, det er fullt mulig å ordne på det. Jeg gjorde nettopp det samme på min. Ta den med til en skredder og få de til å sy den inn. Det kostet meg 400,- tror jeg. Angrer ikke et sekund!

Mente bare at det blir litt meningløst for meg å legge inn bilder, når det ikke er noe ekstraordinært jeg kler meg med.

No hard feelings, men skjønner at det kunne se sånn ut :)

Jeg får prøve å oppsøke en skredder, for jeg vet ikke hvordan det blir med vekta.

Endret av twisted_
Lenke til kommentar

Hehe ekstraordinært kan tolkes på flere måter. Et vanlig bilde med hettegenser og jeans er ikke noe spesielt. Man trenger ikke betale mye for å få noe spesielt, bare man legger litt arbeid bak det. Hvis dette ikke er det du mente, og min kommentar er overflødig:p

Lenke til kommentar
Hehe ekstraordinært kan tolkes på flere måter. Et vanlig bilde med hettegenser og jeans er ikke noe spesielt. Man trenger ikke betale mye for å få noe spesielt, bare man legger litt arbeid bak det. Hvis dette ikke er det du mente, og min kommentar er overflødig:p

Jeg liker å kle meg litt nøytralt og "kjedelig", så jeg kunne egentlig vært spaner.

Og så har jeg studentbudsjett.

Synes selv at jeg kler meg bedre enn folk flest, men det er min subjektive oppfatning.

Da blir det lite å kommentere. Jeg hadde heller ikke giddet å legge inn "ok dette, twisted_".

Endret av twisted_
Lenke til kommentar

kan ikke huske at det står noe sted at bilde tråden er bare for ekstraordinære stiler :p jeg posta bare mine stiler sånn at det ble mer mangfold i tråden, syns den så litt slapp/forlatt ut. jeg tenker iaff at bildetråden er for å vise fram forskjellige stiler/antrekk :)

Lenke til kommentar
Blarcky:

For at noen her skal gidde å kommentere bildene dine må du enten gå kledd som en dass, eller ha noe fra RL, ToS eller Fillipa K.

Men jeg gjorde et unntak :thumbup:

nå har jeg vel fått høre at jeg har vært kledd som mye rart et par ganger ^^

men skjønner poenget ditt ;)

kan ikke huske at det står noe sted at bilde tråden er bare for ekstraordinære stiler :p

det var det jeg også tenkte :p

//Blarcky

Lenke til kommentar
De sitter kanskje bra, men jeg syns det er noe feil et eller annet sted. Jeg vet ikke akkurat hva det er, men :p

Du elsker stilen til Homme mener du PortioN?

Ja, det var det jeg mente :p

Skrev det litt fort, så det ble litt feil..

Homme, hvordan skjerf er det du har på det bildet der?

Har fryktlig lyst på et likt :)

Men, er det grått eller er det beige? Vanskelig å se på bildet..

Endret av PortioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...