McBitch Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Oh snap! Jeg er interessert i å se Homme med caps. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 AnewZ: Greit antrekk, likte dog ikke tshirten helt. Har samme shorts selv, og jeg digger den. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Oh snap! Jeg er interessert i å se Homme med caps. Det er bare å bla litt i bildetråden. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er ikke så glad i tofargede seilersko tovza, men modellen er fet:) Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 mesha: Liker alt utenom tekstens innhold. Mener jeg har sett flere t-skjorter fra deg som ser bra ut. Tozva: Nei. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Neinei psilocybe, går ikke ann å ha nystrøket skjorte hver gang Hadde nok gjort seg med en lys kortermet skjorte der ja... Er også forresten utrolig at du orker å gå med bukse på denne tiden Men skulle gjerne gjort det selv hvis det ikke var for at jeg sikkert ville dødd av væsketap før jeg kom ut døra Endret 2. juli 2009 av multisync Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nåh, man kan jo ikke forfalle helt selv om det er varmt i været. Da har terroristene allerede vunnet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nåh, man kan jo ikke forfalle helt selv om det er varmt i været. Da har terroristene allerede vunnet. Så sant så sant, får skylde på at jeg ikke får på meg noen av buksene mine for tiden (har gips på venstrebeinet) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ufattelig, psilocybe med tshirt. Men må si at jeg synes det så fett ut jeg. Dog kunne du droppet buksa til fordel for shorts i denne varmen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Damn, psilocybe! Me like Ikke noe jeg kunne hatt på meg, men ufattelig röft antrekk! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ganske likt noe jeg kunne gått med, bortsett fra at jeg hadde hatt på meg palestinaskjerf, armhånd, svarte negler og naglebelte i tillegg. Jeg hadde derimot aldri klart det i denne varmen. Personlig har jeg på meg en blomstrete badeshorts på jobben i dag, rett og slett fordi jeg ikke rakk å bytte klær etter jeg hadde badet. Jeg får blikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg jobber på et kontor. Vi driver med datating. ^^ Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Ikke så mye å kommentere, JFM. Så litt kjedelig ut, men vanskelig å si. For dårlig bildekvalitet. Min erfaring er at det lønner seg å droppe blitsen. Endret 5. juli 2009 av Kloever Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hihi. Gidder ikke gå å ta bedre bilde Skal poste skikkelig bilde når jeg har noe spennende å vise... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 JFM: Så veldig kjedelig ut. Ikke noe særlig pent eller. Likte ikke fargene så godt. Min mening! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Thx Karlson;) Sommerantrekket ditt var ke heller verst .. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Liker ikke den skjorten jeg, Karlson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå