Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Djfreedo,

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om t-skjorta og jeg liker ikke når gensere/t-skjorter er dyttet ned i beltet. men resten ser bra ut :) Jeg liker at den øverste knappen er åpen.

Snakker du om t-skjorta nedi buksa? Eller at cardiganen er dytta bak beltespenna? For det var ikke meninga :p Bare ble sånn akkurat da ;)

Men passer den grå t-skjorta til resten?

Lenke til kommentar

Likte det øverste best, men som ikke ut som passformen på jakken var optimal, men kan godt hende det bare er pga. bilde.

Til deg over Hvorre: Synes ikke de mørke nyansene passet sammen.

Til deg under Hvorre: Ser greit ut, men ville hatt skjorten i buksen mtp blazeren.

Henrik C: Pent :)

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Hvorre: Dra på deg buksene dine. Er enig med Homme i at det øverste så best ut.

Tozva: Blazeren ser litt for stor ut, og jeg ville ha puttet skjorten i buksen. Jeg er også ferdig med 9. klasse nå :)

Henrik C: Som Kloever sa, burde du nok ta bilde selv. Enklere å få et skikkelig inntrykk da. Men ut fra bildene synes jeg det så greit ut, likte fargen på buksen, men som sagt, vanskelig å få et inntrykk ut fra det bildet, men den ser bra ut :) Skoene var pene :)

Lenke til kommentar

Ja, buksen på bildet er litt oversized, jeg kjøpte den i en mer passende størrelse. Fikk faktisk butikkeierens bukse som han hadde lagt av til seg selv, siden den jeg først prøvde var hakket for stor. :p

Skal ta et ordentlig bilde en gang, nå er det ferie og jeg planlegger å nyte den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...