fkm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Puh... Jack & Jones fremtid som skjellsord er sikret! Ble litt nervøs et sekund:p Lenke til kommentar
Nittitre Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hehe Det fins noe ålreit i butikkene dems, men det er vel de aller fleste gangene fra andre merker. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 50 spenn på at det er en treknappers 50 spenn tak Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kloever: Det så enda verre ut med det "ukjente plagget" lukket, og plagget så billig ut. Nittitre: Dressen ser pen ut, men som de over har sagt, du burde hatt nederste knappen åpen Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 50 spenn på at det er en treknappers 50 spenn tak Hehe Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Djfreedo, Jeg vet ikke helt hva jeg synes om t-skjorta og jeg liker ikke når gensere/t-skjorter er dyttet ned i beltet. men resten ser bra ut Jeg liker at den øverste knappen er åpen. Endret 18. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Djfreedo, Jeg vet ikke helt hva jeg synes om t-skjorta og jeg liker ikke når gensere/t-skjorter er dyttet ned i beltet. men resten ser bra ut Jeg liker at den øverste knappen er åpen. Snakker du om t-skjorta nedi buksa? Eller at cardiganen er dytta bak beltespenna? For det var ikke meninga Bare ble sånn akkurat da Men passer den grå t-skjorta til resten? Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) *** Endret 6. oktober 2014 av pedsti Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Chinos fra Filippa K. Ah, har alltid problemer med å huske hvor de skoene er fra. Bebeluv, hjelp meg litt? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Mano. EDIT: Om jeg failer, er de uansett prikk like de fra Mano. Endret 19. juni 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Skoene er fra Skopunkten Ikke Mano. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tror jeg likte det siste antrekket best. (men det skal sies at jeg ikke er en av 'gentsa' her på forumet ) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tror jeg likte det siste antrekket best. (men det skal sies at jeg ikke er en av 'gentsa' her på forumet ) Hehe:P Likte egentlig selv også det siste best, men er litt bekymret for at det blir overkill med lyse chinos og jakke.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Likte det øverste best, men som ikke ut som passformen på jakken var optimal, men kan godt hende det bare er pga. bilde. Til deg over Hvorre: Synes ikke de mørke nyansene passet sammen. Til deg under Hvorre: Ser greit ut, men ville hatt skjorten i buksen mtp blazeren. Henrik C: Pent Endret 19. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 HenrikC: Skoene er greie nok, men buksa så veldig snodig ut. Best om du tar bildene med klærne på deg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hvorre: Dra på deg buksene dine. Er enig med Homme i at det øverste så best ut. Tozva: Blazeren ser litt for stor ut, og jeg ville ha puttet skjorten i buksen. Jeg er også ferdig med 9. klasse nå Henrik C: Som Kloever sa, burde du nok ta bilde selv. Enklere å få et skikkelig inntrykk da. Men ut fra bildene synes jeg det så greit ut, likte fargen på buksen, men som sagt, vanskelig å få et inntrykk ut fra det bildet, men den ser bra ut Skoene var pene Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ja, buksen på bildet er litt oversized, jeg kjøpte den i en mer passende størrelse. Fikk faktisk butikkeierens bukse som han hadde lagt av til seg selv, siden den jeg først prøvde var hakket for stor. Skal ta et ordentlig bilde en gang, nå er det ferie og jeg planlegger å nyte den! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hvorre, jeg ville byttet beltet, sko og blazer. Ser ikke ut som Blazerne sitter noe godt i det hele tatt. Endret 19. juni 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fresht antrekk, mesha det øverste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå