Kloever Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Deathshoot: Pene sko. Converse-sko er kraftig undervurderte. Kjøpte meg et par denne uka, men de er helt ordinære sort og hvit, så ikke noe poeng i å poste bilde. Sistemann med t-skjortene: avhenger muligens av alder, men spesielt første og siste var failures. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Håper jeg aldri blir for gammel til å kunne være litt barnslig Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 genser, Det er ikke noe jeg kunne gått med, men jeg synes faktisk de var morsomme. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Likte t-skjortene jeg, spesiellt den siste. Den var dritfet Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Deathshoot: Pene sko. Converse-sko er kraftig undervurderte. Kjøpte meg et par denne uka, men de er helt ordinære sort og hvit, så ikke noe poeng i å poste bilde. Mener du virkelig at Converse er undervurderte? Det er vel kanskje en av de vanligste skotypene i verden.. Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste person under 30 som ikke har et eller flere par. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Deathshoot: Pene sko. Converse-sko er kraftig undervurderte. Kjøpte meg et par denne uka, men de er helt ordinære sort og hvit, så ikke noe poeng i å poste bilde. Mener du virkelig at Converse er undervurderte? Det er vel kanskje en av de vanligste skotypene i verden.. Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste person under 30 som ikke har et eller flere par. Ser det ikke så ofte, men det er bare fint for oss andre. Ikke at de er direkte sjeldne. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg ser det mange ganger hver dag, og misliker dem både på grunn av utseende og at alle har dem. Bortsett fra meg selv, selvfølgelig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) All Stars (aka Chuck Taylor) er nok ikke så sjeldne nei, men jeg ser faktisk ganske sjeldent andre typer som One Star f.eks. Jeg ser det mange ganger hver dag, og misliker dem både på grunn av utseende og at alle har dem. Bortsett fra meg selv, selvfølgelig. Du synes det er kult å mislike noe "alle" har altså? Endret 14. juni 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 All Stars (aka Chuck Taylor) er nok ikke så sjeldne nei, men jeg ser faktisk ganske sjeldent andre typer som One Star f.eks. Jeg ser det mange ganger hver dag, og misliker dem både på grunn av utseende og at alle har dem. Bortsett fra meg selv, selvfølgelig. Du synes det er kult å mislike noe "alle" har altså? Sa han det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har selv et par One Star, elsker litt mer ekslusive Converse. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg ser det mange ganger hver dag, og misliker dem både på grunn av utseende og at alle har dem. Bortsett fra meg selv, selvfølgelig. Du synes det er kult å mislike noe "alle" har altså? Sa han det? Oppfattet det som om han mislikte det fordi alle andre hadde det. Ja, jeg leste at han også mislikte utseende. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg misliker dem mest fordi de (I hvert fall Chuck Taylor) er stygge. Og jeg vil ikke ha noe som absolutt alle andre har, jeg misliker dem ikke på grunn av det, men det er én grunn til at jeg ikke vil ha dem. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Da skjønner jeg. Fryktet at du var en av disse "alle har det så derfor hater jeg det"-folkene. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Damn, mesha har stil Sett en del av antrekkene dine nå, ser classy og tøft ut på en gang - I like it Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kloever: Likte det ikke, det så litt... ..merkelig ut.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Enig med Jonas, så ut som du nettopp hadde stått opp og ikke var helt sikker hva du hadde tatt på. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Damn, mesha har stil Sett en del av antrekkene dine nå, ser classy og tøft ut på en gang - I like it Thanks Ang antrekket ditt Kloever, så må jeg dessverre si meg enig med Raste og Jonas. Føler det er ikke noe sammenheng mellom antrekkene. Kanskje det hadde sitt litt bedre om du hadde knappet igjen den grå delen. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Enig med Jonas, så ut som du nettopp hadde stått opp og ikke var helt sikker hva du hadde tatt på. Merkelig formulering, men helt ok at det ser rart ut. Var forresten noe slikt som var på H&M, bare med en gulmønstret skjorte. Er uansett slik jeg går i dag, så får heller motefolket gi meg noen rare blikk. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kloever: Likte det jeg så, men hadde blitt bedre om den grå delen var kneppet oigjen eller den hvite skjorten var kneppet litt opp... Men all-in-all, ett helt ok antrekk i mine øyne Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kloever: Likte det jeg så, men hadde blitt bedre om den grå delen var kneppet oigjen eller den hvite skjorten var kneppet litt opp...Men all-in-all, ett helt ok antrekk i mine øyne Tenkte å legge ut bilde hvor den er kneppet igjen, men gikk tom for strøm. Jeg kommer definitivt til å gå med den åpen i dag. Nytt bilde kommer når jeg er hjemme fra jobben i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå