Uncle Scrooge Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tozva: Logoen på Piquén var altfor stor, de med små logoer er mye penere. Ellers fint. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du skrev at du bare brukte tre... Espennt sa vel egentlig det jeg mente. Jeg tør ikke telle hvor mange bukser jeg har engang.. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Djfreedo, skjorten ned i buksen. Henrik C, si ifra hvordan piqueen fra lyle & scott er etter et par vask. Jeg har hørt mye negativt. Endret 11. juni 2009 av snaffle Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 fkm, her er en jakke fra Peak Performance. Den er ikke min, og derfor passer den ikke så godt (som dere sikkert ser). Uansett, det jeg vil frem til er at jakken hverken er sportslig eller stygg. Jeg syns faktisk den er ganske pen, og det blir derfor dumt å trekke alt fra Peak under en kam. Jeg er enig i mye av det du sier, men det er viktig å være litt ydmyk også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Henrik C, si ifra hvordan piqueen fra lyle & scott er etter et par vask. Jeg har hørt mye negativt. Ja, jeg har også hørt det, men den kostet ikke mer enn 200, så det er uansett ikke det største tapet - kjedeligere om jeg hadde kjøpt den til full pris. Skal komme med tilbakemelding jeg, bare noen minner meg på det! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 fkm,her er en jakke fra Peak Performance. Den er ikke min, og derfor passer den ikke så godt (som dere sikkert ser). Uansett, det jeg vil frem til er at jakken hverken er sportslig eller stygg. Jeg syns faktisk den er ganske pen, og det blir derfor dumt å trekke alt fra Peak under en kam. Jeg er enig i mye av det du sier, men det er viktig å være litt ydmyk også. Vær så snill og les det jeg skriver før du kommenterer da.. Hvis du hadde lest det jeg har skrevet hadde du sett at jeg har skrevet, rett ut, at jeg ikke syns alt fra Peak er stygt. Så jeg trekker ikke alt fra Peak under en kam. Selv om Peak har noen greie plagg er jeg fortsatt ikke glad i merket. Men la oss legge denne diskusjonen død, den er litt for OT:) Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Har lest det du har skrevet. Ser ikke noe vits i å fremstå som sur i innleggene dine. Endret 11. juni 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvor fant du L&S til 200,- Henrik? Greit dem blir slappe etter 5 vask, men før dem blir slappe har dem utrolig digg fit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Deathshoot, Ok sko. Langt bedre enn Lacoste. Djfreedo, Skjorta skal så klart være inni buksa når du bruker en cardigan til. Henrik C, Fine piquèr. Selv om jeg har litt blandede følelser for rosa generelt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Deathshot: Converse One Star er fete, liker dog All Star bedre. Men nå er de fleste sko fra Converse fete da. Som thrice sa, langt bedre enn Lacoste. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 og det blir derfor dumt å trekke alt fra Peak under en kam. Skjære. Alt. Over. En. Kam. Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 http://www.treningsforum.no/forum/index.ph...ic=55622.0;wap2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Henrik C, si ifra hvordan piqueen fra lyle & scott er etter et par vask. Jeg har hørt mye negativt. Ja, jeg har også hørt det, men den kostet ikke mer enn 200, så det er uansett ikke det største tapet - kjedeligere om jeg hadde kjøpt den til full pris. Som andre i tråden sier blir de fort "slappe" i vask, men som sagt er de veldig flotte før den tid og 200 kroner er en fin-fin pris det, hva er det de koster originalt? 600? On-topic: Grei skjorte fra L&S og rosa er virkelig ikke min farge når det kommer til klær. Jeg har ikke noe i mot det på andre, men på meg funker det bare ikke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fant de på Zachariassen i Arendal, konkurssalg. Likte den fra Quba godt, den har litt "weathered look". Forresten var førprisen 699,-, men er ikke sikker på om det er veiledende utsalgspris. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Likte ikke piquene, spesielt den fra Cuba eller hva det heter, ga litt harry look på den, spesielt når den var rosa Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Djfreedo,Skjorta skal så klart være inni buksa når du bruker en cardigan til. Hvis en bruker en tynn og mer avslappa cardigan synes jeg det ser best ut med skjorta utenfor buksa, og med den nederste knappen åpen. Men det er min mening. Endret 12. juni 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det ser aldri bra ut med skjorten utenfor buksen. Det er forbeholdt tykksaker og J&J-slubberter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ukorrekt, sir. Du stiller selvsagt konsekvent i finstasen, men for de av oss som dropper den daglige vesten så er det helt andre regler. Jeg liker at J&J er blitt et skjellsord, though. Endret 12. juni 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det ser aldri bra ut med skjorten utenfor buksen. Det er forbeholdt tykksaker og J&J-slubberter. Det gjør jo det hvis du har en dagligdags-skjorte. Men da må du fort skippe slipset også Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg tar gjerne på meg en skjorte, og en dagligdags bukse, litt fin casual, og har da skjorten nedi. Andre ganger går jeg i samme type bukse, wife beater og åpen skjorte, kan ikke forestille meg å ha den nedi da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå