Kloever Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Synes det ser meget bra ut, mesha. Men hadde ikke skadet med bedre bildekvalitet. Du viser stadig at det er mulig å kle seg pent til en billig penge. Genseren tror jeg ikke jeg har sett, og jeg er ganske ofte innom H&M. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Genseren har moren min kjøpt for en stund tilbake så kanskje derfor den ikke finnes i butikken nå. Men takk for tilbakemeldingen:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Synes det ser meget bra ut, mesha. Men hadde ikke skadet med bedre bildekvalitet. Du viser stadig at det er mulig å kle seg pent til en billig penge. Genseren tror jeg ikke jeg har sett, og jeg er ganske ofte innom H&M. Skulle akkurat til å si det samme. Det ser bra ut mesha! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enig med de fleste her. Pent. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Syntest det var fint. Kanskje litt overkill med slips? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Likte ikke fit`en på buksene, og skoene hadde ingen ting der å gjøre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Bortsett fra at jeg foretrekker den lille logoen på piqueen, så er dette det peneste jeg har sett fra deg. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ALT for stor logo, ødelegger alt Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enig med de andre, og så er jeg ikke noe glad i beige chinos. Virker gubbete, men det er nok bare meg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Chinosen så litt lang ut, men ellers likte jeg det, tozva Enig med bebeluv angående logoen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tovza, chinosen så ut som den var en størrelse eller to for stor. Beltet så litt ut som noe som kunne kommet fra Dressmann. Enig med de andre ang. logoen.. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fint antrekk, Mesha Synes kragen på skjorta så litt rar ut bare. ;p Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Beltet så litt ut som noe som kunne kommet fra Dressmann. er det noe galt om det så skulle vært fra dressmann? jeg synes dressmann er greit å handle noe fra. de har da noe brukbart de også av og til. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, det er noe galt med Dressmann. De har stygge klær med dårlig passform. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er uenig med begge punktene dine, men spesielt at de er stygge. Beltet ser 100% nøytralt ut, absolutt ikke noe å bry seg om verken ene veien eller andre. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tozva, jeg likte ikke antrekket helt. Buksene ble for store, sammen med logoen på piquéen. Beltet var ikke noe pent det heller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, det er noe galt med Dressmann. De har stygge klær med dårlig passform. Poenget med Dressmann, er vel at passformen skal passe til menn. Og mange av klærne ser faktisk ganske like ut som alt annet. Kvaliteten kan kanskje diskuteres. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Herregud, jeg må da ha lov til å ha en egen mening. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Herregud, jeg må da ha lov til å ha en egen mening. Det er ingen som sier du ikke kan ha det. Jeg er forresten enig med deg, Dressmann duger stort sett ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå