gjgjgjtytyty Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Raste, Det du har kjøpt er en dobbeltkneppet cardigan. Fin var den også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hehe, trodde det var en cardigan når jeg kjøpte den, men var ikke sikker Uansett, takk Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Synes cardiganen så altfor stor ut på deg =/ men kanskje bare jeg som innbiller meg det.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er nok noe du innbiller deg tror jeg, den passer perfekt. Verken for stor eller for liten. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ved første øyenkast synes jeg også det, men når man ser på hvor den ender og ermene ser den likevel ganske passe ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Homme, buksen syns jeg var fin. Ihvertfall det jeg så av den. Men skjorta syns jeg var kjedelig, no offence. Er ikke min stil dessverre, og dette er kun min mening selfølgelig. Og ja, du må kaste capsen for den passet deg ikke Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Homme: Hmm forventer egentlig bedre fra deg. Du kan ikke synke når du først har lagt deg på et nivå. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Homme : Må nok si meg enig med Robbiedeluxe på denne. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Syns floww sin nye skjorte var stilig. Var kul stil hvertfall: ).....dessuten syns antekket var bedre uten skjerfet! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Homme, Jeg må dessverre være kjip og slenge meg på Robbie sin kommentar. Jeg fikk en hippie-følelse av skjorta. floww, Det er ikke så ulikt noe jeg pleier å bruke en gang i blant, men du må 'fylle ut' skjorta mer. Det ser også ut som du bruker en 'original' dressskjorte' som går nedover rompa og skrittet, i motsetning til skjorter som er rette og slutter ved ca ved beltet. Skal du ha en skjorte som ikke er nedi buksen anbefaler jeg å bruke sistnevnte. Lenke til kommentar
floww Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 takk for all feedback! @ mesha: slengte på skjerfet for å prøve å gjøre det mindre casual siden jeg skulle på fest men er enig og syns det ser bedre ut uten @ thrice: hva mener du med fylle ut? at skjorta så litt stor ut? - syns sjøl at den passa bra iaff, men så er ikke jeg helt keene på veldig trange skjorter heller. vurderte å bruke en skjorte som slutta ved beltet, men da syntes beltet for mye for min smak - og beltet er hvitt så var litt funky for meg. jeg liker sånne typer skjorter, noenganger stapper jeg skjorta sånn "halvveis" nedi buksa når jeg føler for å være litt mer punk og litt mindre prepp - litt vanskelig å forklare så kan slenge opp et bilde neste gang jeg gjør det Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg mente at den så litt stor ut, ja. Kan dog være at jeg ser feil på bildet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 For å sitere Captain Awesome i Chuck: There comes a time in every man's life when he reaches … well – crossroads. The time when he must ask himself: Am I a tucker? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Homme, Det likte jeg. Enkelt og pent. Og det er slik du ser best ut, ikke i streetwear. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 flow: Du sier classic rock, men skoene skriker classic ghetto. De skoene forbindes kun med old-school rap egentlig, og ville valgt en thigtere sort bukse og en slimmere (evn. bare mindre) skjorte. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Homme,Det likte jeg. Enkelt og pent. Og det er slik du ser best ut, ikke i streetwear. Sier meg enig der. Hvor mye måtte du ut med for de buksene fra Filippa K? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Flott at det er så mye aktivitet i bildetråden! Burde nesten kjøpt meg et nytt kamera så jeg kunne bidratt. Homme, Liker det nye antrekket ditt. Mesha, Må si jeg likte den oldschool Adidas looken din mer. Kan ikke noe for det, men jeg synes de gamle draktene der er kule Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvor mye måtte du ut med for de buksene fra Filippa K? Mener å huske de ligger på 1199,-, betaler bare innkjøpspris selv, så priser er ikke min ting Lenke til kommentar
Viro Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Homme, jeg synes du blir litt hengslete med mange av disse plaggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå