Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Homme,

Jeg må dessverre være kjip og slenge meg på Robbie sin kommentar. Jeg fikk en hippie-følelse av skjorta.

floww,

Det er ikke så ulikt noe jeg pleier å bruke en gang i blant, men du må 'fylle ut' skjorta mer.

Det ser også ut som du bruker en 'original' dressskjorte' som går nedover rompa og skrittet, i motsetning til skjorter som er rette og slutter ved ca ved beltet. Skal du ha en skjorte som ikke er nedi buksen anbefaler jeg å bruke sistnevnte.

Lenke til kommentar

takk for all feedback!

@ mesha: slengte på skjerfet for å prøve å gjøre det mindre casual siden jeg skulle på fest :p men er enig og syns det ser bedre ut uten

@ thrice: hva mener du med fylle ut? at skjorta så litt stor ut? - syns sjøl at den passa bra iaff, men så er ikke jeg helt keene på veldig trange skjorter heller.

vurderte å bruke en skjorte som slutta ved beltet, men da syntes beltet for mye for min smak - og beltet er hvitt så var litt funky for meg.

jeg liker sånne typer skjorter, noenganger stapper jeg skjorta sånn "halvveis" nedi buksa når jeg føler for å være litt mer punk og litt mindre prepp - litt vanskelig å forklare så kan slenge opp et bilde neste gang jeg gjør det

Lenke til kommentar

Flott at det er så mye aktivitet i bildetråden! Burde nesten kjøpt meg et nytt kamera så jeg kunne bidratt.

Homme,

Liker det nye antrekket ditt.

Mesha,

Må si jeg likte den oldschool Adidas looken din mer. Kan ikke noe for det, men jeg synes de gamle draktene der er kule :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...