KKake Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan sikkert ta noen bilder med shorts og skjorter etterpå Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) KK: Jeg likte den lilla shortsen og skjortene ordentlig godt. Den andre shortsen er jeg litt usikker på, men det er mulig den funker med noe enkelt til. Endret 3. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 KongKake: Jeg likte ikke beltet, t-trøyen eller den rutete shortsen, men resten så greit ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Beltet, den rutete shortsen pluss t-skjorten var stygge, resten var kurant. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Beltet var godkjent for min del, OM det ikke hadde vært av flysetebeltet opplegget. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det blir jo helt teit å si. Da kan jo jeg si at t-trøyen var godkjent for min del, OM den var hvit og trykket ble fjernet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du kan si det, men det er langt fra det samme. Her er det snakk om en mindre detalj. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) fkm: Du missforsto. Det han mente (er ikke meningen å putte ord i munnen din bebeluv, correct me if I'm wrong) var at beltet så bra ut, visuelt sett, men at han ikke liker hvordan beltet tas på. Så, det blir heller som å si at en t-skjorte er godkjent, OM den hadde hatt bedre passform. Tror jeg. Endret 3. juni 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det blir jo helt teit å si. Da kan jo jeg si at t-trøyen var godkjent for min del, OM den var hvit og trykket ble fjernet. Teit? Nei, den kan fort bli byttet ut. Ble kanskje litt dårlig formulert, men likte ikke selve spennen, for den ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skjønner poenget ditt, men jeg syns en spenne er like vesentlig på et belte som "stroppen", eller hva jeg skal kalle det. Hvis jeg da ikke liker spennen på et belte vil jeg ikke si at jeg liker beltet. La meg illustrere; Beltet på dette bildet tror jeg de fleste ville kalt dritharry. Men det er jo ikke "stroppen" det er noe galt med, det er jo beltespennen som er stygg... Men som sagt, skjønner hva du mener. Måtte bare få fram hva jeg mener litt bedre:) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) kanskje litt sent ute,men likte de calvin klein loafers'ene dine Jonas!. hvor fikk du dem og hva var prislappen? Endret 4. juni 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det Carlings-jakke, JFM? Da vet jeg i så fall hvordan den ser ut (håndverker). Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 kanskje litt sent ute,men likte de calvin klein loafers'ene dine Jonas!. hvor fikk du dem og hva var prislappen? Agnar Hagen, 1600 kroner. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) mesha, Clean, men ville droppa teen. Endret 4. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Enig med thrice, ingenting eller skjorte under v-halsen. Så ikke ut som plaggene satt noe særlig bra, men ellers var det ok. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har ingenting imot tskjorter under v-hals. Skjorte er ikke alltid passende. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mesha, greit nok.. Men som sagt over her, t-trøyen så ikke så bra ut. I det minste kan du bruke en v-hals t-trøye, men jeg syns en skjorte ser best ut. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen som kan hjelpe meg med størrelsene i H&M-shortsene (den som bl. a. Kongkake har i lilla i bildetråden). Bruker normalt 29 og 30 i livet når det gjelder jeans, og er da litt usikker på hvilken størrelse jeg bør gå for. Skulle selvsagt vært i butikken og prøvd selv, men har ikke tid akkurat nå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har ikke prøvd dem selv, men jeg vil tro 46 eller 48 skulle passe.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dei er litt små. Eg er vanlegvis 50(31/32"), men måtte opp i 52. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå