Raste Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Likte ikke skjorten Jonas, syns den så temmelig sliten ut, i allefall kragen som bebeluv sier. Shortsen så temmelig grei ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Loafers i så tidlig alder er ekstremt bra! Jeg føler ikke jeg klarer det, kan bli litt for gubbete. Piquen kunne du nok gjort noe med før du brukte den, ser ut som den har blitt lagret i noen år. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Takk Piquéen kjøpte jeg for bare noen dager siden, og hadde ikke brukt den før, så den hadde ligget sammenbrettet de dagene, man ser fortsatt brettestripene ser jeg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva har du planer om å bruke loafersene med ? Antrekket er jo helt kurant, så ikke så mye å si om det. Buksen så for lang ut, hvordan er den om du ikke har bretten? Smykke var jeg heller ingen fan av, liiker ikke smykker generelt. Ellers så var det jo greit Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tenkte å bruke dem med shorts og skjorte, selvfølgelig ut i fra fargene, har ikke testet så mye ennå. Shortsen ble kjøpt inn med piquéen her om dagen, og jeg synes de passet ganske godt sammen, jeg får prøve og sjekke ut hva som funker Buksen er ikke for lang (Det var den minste de hadde), på bildet har jeg bare brettet én gang, pleier å kjøre to. Regner med å vokse ca 5 cm i sommer, så kjøpte dem akkurat litt lange med vilje. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Er det eit police smykke du har på deg der? edit: leif Endret 29. mai 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nope. Det er et sølvkjede fra Alexander, ligner litt på dette. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Veldig vanskelig å se resultatet, bebeluv. Dårlig mobilkamera antar jeg. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) bebeluv: Likte det ikke, så ut som lærbukser. Endret 30. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ble litt for mye "shine" i de synes jeg. Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Acrylmaling og gloss. Synes dem kunne vært enda mer shiny. Men ble helt klart fornøyd. Planen var egentlig noe slikt, men ble litt enklere med acryl og gloss. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Merket noe til avskalling eller sverting? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Personlig er jeg enig med karen som sa det lignet på lærbukser. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har lyst til å lage selv, hvordan fungerer det med lysere bukser. Tenker da lys dongeri, har noen par jeg ikke bruker som jeg kunne ha vokset. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hva tenker du på? Hvordan fargen blir? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja, om jeg vil få like mørke jeans som dere. Regner egentlig litt med det, siden man bruker sort akrylmaling, men alltids greit å være på den sikre siden før man går til innkjøp av materialer! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fargen blir lik ja. Og om den blir svak tar du bare på et lag til med maling. En ting som man kanskje burde være obs på er å ta på i flere lag, litt og litt. Ellers blir det veldig lett å få sånne tykke flak som lett kan skrelle av. Kanskje lurt å blande ut med litt vann... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 KongKake, Kjøpte den samme lilla på H&M i dag. Har den i sort og beige fra før av. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kongkake, hva med fit pics ? Shorts 1 er jeg ingen fan av, shorts 2 har jeg selv i annen farge, skjortene er vanskelig og bedømme siden de ikke er på. T-shirten er jeg ingen fan av, ikke noe jeg selv ville brukt hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå