Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Unlimited, så utrolig varmt ut i det der. Sola i bakgrunnen, pique under v-hals og mørke farger passer dårlig nå. Snippene veit vell de fleste her hvor jeg vill ha.

Anewz, forferdelig shorts.

Jeg har ikke noe mer å tilføye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt Chuck Bass kjører er strengt tatt ikke pent. Bare så det er sagt. Finner mye som er veldig tacky, dessuten popper gutten kragen mer enn jeg trudde. Men J.Press skjerfet er skikkelig elsk, synd det blir rein kopi av Chuck om noen andre bruker det.

Lenke til kommentar
snaffle,

han var nevnt på forrige side i forbindelse med bruk av pique og cardigan sammen. Noe som er instant failure.

Så det selv thrice. Prøvde å fjerne inlegget før noen leste hva jeg skrev.

Ja, det blir bare stygt. En skjorte eller bare en vanlig tskjorte blir mye penere..

Lenke til kommentar

Men for meg er pique det værste man kan poppe. Den trenchen Chuck poppet før han skulle til flyplassen var ikke så ille. Selvfølgelig ille nok, men langt ifra like ille som det over her.

Snaffle, var det noe du skreiv til meg? Det du sletta?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den i en liten butikk i Spania for et par år siden, men så den faktisk på Ferner Jacobsen i forrige uke. Kvaliteten er det ikke noe å si på, og jeg synes passformen er god, selv om den ser litt svær ut på bildet, men den er ikke helt slim heller (Utrolig behagelig i hvert fall :D). Så ikke prisen på Ferner, men tipper den ligger rundt tusenlappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...