Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er vell ikke lyse, store, eller stygge lår. Men jeg foretrekker hvertfall shorts som rekker halvveis over kneskålen.

Tykke hockeylår ser ikke bra ut i korte shortser..

Om man har tykke lår burde man velge noe mindre utfordrende.

Selv likte jeg lengden på shortsen.

Shortser ser best ut når de over over kneet i lengde.

Lenke til kommentar
Ser like mange barneskole- og VGS-elever samt voksne mennesker som ungdomsskole-elever med dongeribuksene brettet opp til knærne.

Kverulant. Jeg mente at dette er karikaristisk for ungdomsskolen. Greit at andre også gjør det, men personlig mener jeg at dette er en fase mange går gjennom på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Altså liten brett nederst på chinosen duger, men jeans brettet til under kneet er ungdomsskole.

Enig. Jeg mente brettet opp til knærne. Jeg syns en liten brett nederst kan være fint.

Har fortsatt til gode å se noen jeans som passer en brett. Hvertfall på gutte bukser.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker den praktiske bretten (opp til knærene) framfor motebretten (som bare er nederst), men forstår at det ikke regnes som spesielt stilig. Likevel foretrekker jeg det framfor shorts, så får jeg heller se ut som en ungdomsskoleelev, evt en som nettopp har vasset.

Lenke til kommentar

En liten brett på buksa kan være fett, spesielt på chinos, men på noen jeans også. På jeans skal bretten helst ha en praktisk betydning da, som i at den forhindre buksekanten å subbe ned i bakken, eller at det blir litt luftigere (hvis man ikke har shorts på seg). På våren/høsten fortrekker jeg å bare brette opp beinet på buksa, da været fort kan slå om, men på sommeren kjører jeg shorts.

Lenke til kommentar

Er noen på skolen min som bretter jeans opp til midt på leggen, jeg ler hver gang jeg ser det. En ting er å kjøre bretten nederst på jeans, noe som ser dumt ut, men så å dra den til en mellomting mellim den bretten nederst og brettet opp til knærne blir bare dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...