Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så godt å se at andre enn jeg poster i tråden her. Er aldri sikker på om jeg holder liv i tråden eller om jeg er så dominerende at andre ikke våger seg frempå.

Tror helt klart det er første alternativ, at du holder liv i tråden. Veldig mange gode bidrag. Fortsett gjerne slik!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så godt å se at andre enn jeg poster i tråden her. Er aldri sikker på om jeg holder liv i tråden eller om jeg er så dominerende at andre ikke våger seg frempå.

Tror helt klart det er første alternativ, at du holder liv i tråden. Veldig mange gode bidrag. Fortsett gjerne slik!

Takk for tilbakemelding.

Da henger jeg med videre.

Lenke til kommentar

Jeg bruker bildene dine som inspirasjon jevnlig, Dag. Det er bare å fortsette!

Det var veldig hyggelig sagt, Herr Brun. Setter pris på det.

Nå har jeg gått uten dress på jobb hele denne uken, kun jakke, skjorte og chinos. Bomull og cord og sånt. Men nå går det ikke mer. Jeg har dødd litt innvendig hver dag.

I morgen er det på igjen med arbeidsklærne. :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, egentlig en ubevisst greie, men med de foldede hendene blir det veldig likt ser jeg. Tar bilder med kameraet på datamaskinen, og da er det lettvint å bare trille stolen tilbake. Posen gjør at man får frem alle detaljene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det var ganske fint. Et klassisk antrekk som du holder i nøkterne tone.

Jeg tror det hadde vært enda bedre med semskede sko, gjerne svarte/mørk grå, men mørk brun hadde også funket godt. Jeg synes både fargevalg og det glatte skinnet bryter litt mye i den ellers myke teksturen du legger opp til. (Og hva er det med skopuss? Har det gått helt av moten?)

Kan være at den hvite skjorten er litt gir et litt for formelt inntrykk, selv om den er BD.

Hva med lys blå oxford?

Du kunne hatt et PS, det hadde løftet antrekket.

Strømpene er helt perfekt til de buksene.

Litt vanskelig å si noe sikkert om passformen, du kunne lagt ut et bilde i hefigur.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skjorten er ikke button-down faktisk, men har en ulimt krage som får en myk "roll" utover dagen. Er selv blant dem som er uenig i at hvitt er uforbeholdent lik veldig formelt, jeg liker veldig godt hvitt mot grå flannell og synes hopsackjakka ligger nøytralt og fint over. Har et ps i, men ser at det har segnet ned i lomma og jeg glemte å trekke det opp.

Ang. skoene er jeg egentlig nokså enig. Litt usikker på om jeg synes glatt skinn er feil, men burde uansett vært noe mindre formelt enn oxfords. Skogarderoben er imidlertid svært snever, så man tager hva man haver.

Til sist, skoene er faktisk nypussede, men har vært en tur ute i drittværet. Flekken på bildet er av en irriterende "død" flekk på skinnet, som ikke lar seg pusse blankt. Tar gjerne imot tips hvis noen har.

Endret av EJN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...