August. Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Pene ting, August. Denimskjorten er dritkul!Jo takk, veldig fornøyd med den selv Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Fine ting, August. Men jeg er litt skeptisk til de høye knappene på den lyse skjorten. De dominerer litt mye etter min smak. Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Fine ting, August. Men jeg er litt skeptisk til de høye knappene på den lyse skjorten. De dominerer litt mye etter min smak. Jeg er helt enig Har planer om å sende til en skredder for å få byttet dem ut med noe tynnere og penere. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Fine ting, August. Men jeg er litt skeptisk til de høye knappene på den lyse skjorten. De dominerer litt mye etter min smak. Jeg er helt enig Har planer om å sende til en skredder for å få byttet dem ut med noe tynnere og penere. Eller at du setter deg til og skifter dem selv. Det er ikke så vanskelig å sette i en knapp. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Begynner å bli en del Meermin Chukka boots her nå Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Trippy Turtle-fan eller, Haawy? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Seff Begynner å bli en del Meermin Chukka boots her nå Er ikke de første chukkasene som har blitt så populære her, haha. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Seff Begynner å bli en del Meermin Chukka boots her nå Er ikke de første chukkasene som har blitt så populære her, haha.Sebago Arlington Råstilig skjorte! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Fine boots og fin jakke, Haawy. Den sitter godt på deg. Men du kan godt stryke skjorten du har på deg. Da blir du enda finere. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Takk for det. Tok bare skjorten kjapt på meg for å prøve jakken, den ble strykt før jeg brukte den ute. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Kule plagg, Haawy. Likte faktisk den blomstede skjorta godt! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Seff Begynner å bli en del Meermin Chukka boots her nå Er ikke de første chukkasene som har blitt så populære her, haha. Men de peneste Endret 4. september 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Er så surt at de var tom for den t-skjorten da jeg skulle inn for å bestille. De andre plaggene er forøvrig også solide Haawy. Har en veldig lik jakke fra SuitSupply, neste gang vi skal på samme fest får vi koordinere så vi ikke går med helt like klær, haha! 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Haha, får prøve å unngå en tredje strike... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Rå skjorte! Klarer ikke helt å bestemme meg angående t-skjorta. Jalla eller småkul 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Flotte sko, AnewZ. Hvilket merke? Meermin? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Takk, de er fra Septieme Largeur. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Tror hun fikk svaret sitt. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå