-sebastian- Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Nydelig, Erik!@Dag: Liker fargene. Optimalt sett, burde ikke knappene på jakken vært litt lavere? Ser ut som den samles et stykke langt opp. Pent uansett. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Heilt enig Sebbi. Det ser snål ut, og jeg kan godt gå med den åpen. Det illustrerer hvor viktig knappene er for balansen i en jakke; ikke for høyt og ikke for lavt, men der en er smalest. da blir inntrykket mest harmonisk. 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 ErikJN: Hvilken Barbour-jakke har du på deg på bildet? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Og Eirik, har du hatt det problemet folk har beskrevet i Styleforumtråden til Luxire der buksene har alt for mye stoff i skrittet slik at de ser litt rare ut? Vurderte å ryke på noen bukser derfra, da jeg sliter med å finne noen som passer ordentlig. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 ErikJN: Hvilken Barbour-jakke har du på deg på bildet? Det er Ashby i oliven. Og Eirik, har du hatt det problemet folk har beskrevet i Styleforumtråden til Luxire der buksene har alt for mye stoff i skrittet slik at de ser litt rare ut? Vurderte å ryke på noen bukser derfra, da jeg sliter med å finne noen som passer ordentlig. Jeg plages ikke nevneverdig av det. Får en diffus V-fold iblant, men i mye mindre grad enn noen av eksemplene på SF. Får en ny bukse til uken der jeg har gjort litt justeringer fra navy-paret, kan gi en lyd når jeg har fått dem. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Setter stor pris på postene dine Dag, selv om jeg svært sjeldent kommenterer de. Håper du fortsetter, du har mange veldig pene plagg! 8 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hyggelig å høre, Henrik C:Bare å kommentere, jeg tar i mot alle gode råd. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hva slags slipsknute er det? Syntes den virket veldig stor, men mulig jeg ser litt rart i dag. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hva slags slipsknute er det? Syntes den virket veldig stor, men mulig jeg ser litt rart i dag. Hvis du spør meg, så er det en vanlig FIH. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hm, jamen da har jeg ingenting å si på det. Likte dagens godt, Dag! 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) @haawy, synes ikke den ser for stor, ser ut som den passer bra Endret 31. mai 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Bork Laser, megakul t-skjorte! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Wu-Tang Clan og Full House? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Wu-Tang Clan og Full House? yup Bork Laser, megakul t-skjorte! takker! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Der var det mye lekkert, JorgenH. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Lekkert, lekkert, JorgenH. Interiøret i Carmina-butikken virker helt likt som Paris-butikken. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nydelig, både Dag og Jørgen! Fint med beige bukse med press nå i disse sommerdagene. 1 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Prima overdel, Dag. Er dog ikke storfan av cuffs på buksene (riktignok veldig smakssak), og jeg synes comboen svarte oxfords og semsket skinn blir en litt for stor formalitetskollisjon. Men i all hovedsak et meget ryddig antrekk! 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Takk for kommentar, ErikJN. Kjekt at du tar deg tid til å kikke på hva jeg har på. Jeg har gått over til utelukkende cuffs på buksene, selv om jeg har noen fra gamle dager som ikke har det. Det er en smakssak, men det er også en stilsak. Det klassiske bukseidealet var legg og oppbrett, buksene blir tyngre med oppbrett, og faller da finere. Dobbelspente dresser bør ha bukser med oppbrett, ellers blir det feil balanse. Det blir for lite stoff nederst i antrekket i forhold til i overkroppen. Buksene i dag er dog uten legg. Og jakken er for vid. Artig også at du merket deg skoene. Det åpenbare valget til en POW-dress ville være brune brogues, i glatt skinn. Men tenkte i dag at jeg skulle variere litt, og velge sko som forholdt seg ikke til det lyse grå, men til det mørke grå i stoffet. Derfor svarte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå