SIcario Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvor er det egentlig du jobber, Datasmurf? Campingplass? 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Nei, så harry er jeg ikke. Jeg jobber i en avis. Filmer for journalister og møter folk, eller bare sitter og skriver Vær-Sjur o.l. og preiker skit med journalistene og deskarbeiderne. 1 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hadde ikke blitt dårlig humør om jeg møtte på deg. Ganske sykt antrekk fra før, så ser man ned så er det jammen meg dongri-kortbukser, hvite tennissokker fra Nike og pappa sine favorittsandaler som mamma hater. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Heldigvis(?) er det mine egne helsesko / sandaler. Men begge foreldrene mine bruker slike, om ikke annet. Derimot er det pappas hawaii-skjorte jeg har stappet nedi de korte benklærne av denim, som mamma nekter ham å bruke. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Du føler deg fin og komfortabel i det antrekket der…? 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Stusser litt over at du for lov til å gå med det der på jobb. Du representerer jo arbeidsplassen/arbeidsgiveren din. Jeg hadde hatt veldig problemer med å ta deg/din arbeidsgiver seriøs om vi skulle hatt noe profesjonell kontakt. Det har jo litt hvordan man fremstiller seg selv. Endret 11. mai 2014 av PatSharpX 5 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Enig med PatSharpX. Jeg er veldig komfortabel med hettegenser og shorts, det betyr ikke at jeg går på jobb ikledd det. 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Sebastian: #collargap. Vet det er vanskelig å komme utenom, men syntes det var veldig tydelig på det første bildet ditt. Ellers gratulerer til deg og : ) Spør du meg ser det du har på deg knall ut, veldig trygt og solid valg. Endret 17. mai 2014 av DexterMorgan 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Pent, Sebastian! Selv fant jeg ut at dressen min selvsagt henger hjemme hos mamma og pappa, så jeg måtte gå for rådenimsbukser, blåstripete skjorte, brun v-hals og et slips. Vet det er litt døvt med slips under genser uten jakke over, men følte jeg måtte gjøre noe for at antrekket ikke skulle bli for hverdagslig. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Rankiz: Regner med at buksene er navy og ikke svarte? Buksene er altfor baggy rundt leggen. I tillegg er bretten på buksene klumpete og lite pen. Ellers helt ok. Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Hvor er de forskjellige delene fra, Sebastian? Veldig pent btw. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Rankiz: Regner med at buksene er navy og ikke svarte? Buksene er altfor baggy rundt leggen. I tillegg er bretten på buksene klumpete og lite pen. Ellers helt ok. Rakk ikke legge opp buksa, så er nok det som gjør det, for buksa er ganske slim fit. Er navy chinos. Endret 17. mai 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Takk!Blazer: TM LewinSkjorte og slips: Made with HartBukse: ToS Sko: Loake CannonKlokke: dwBeltet er jeg faktisk ikke sikker på, fikk det i gave og klarer ikke spore opp noe merke. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Skoene var fint. Skjorten hadde også vært det om du hadde latt være å skrive at det var kortermet Resten syns jeg var litt off. Endret 22. mai 2014 av PatSharpX 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Foretrekker Polo, men bruker også noen shortsleeved... Med lett jakke er det ganske behagelig i sånt. Idag måtte jeg ha shorts, sommervær her iaf... Endret 22. mai 2014 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå