SuperTrym Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 sthøgge sko kaplan, passe taper å bare ha 6 lissekroker. mhee 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvor kjøpte du skoene fra, Kaplan? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) sthøgge sko kaplan, passe taper å bare ha 6 lissekroker. mhee Takk for en reflektert, saklig og god tilbakemelding. Du er virkelig en ressurs for forumet. Hvor kjøpte du skoene fra, Kaplan? Skomaker Dagestad i Oslo. Endret 22. desember 2013 av Kaplan Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Takk for en reflektert, saklig og god tilbakemelding. Du er virkelig en ressurs for forumet. Skomaker Dagestad i Oslo. Håper du kjønte ironien i innlegget, siden jeg postet ganske så tilsvarende sko over dine med 8 skokroker... Var innom dagestad her om dagen, virkelig fin butikk Hvis du fortsatt ikke har skjønt ironien, så likte jeg selvfølgelig skoene dine. Endret 22. desember 2013 av SuperTrym 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Fine sko, SuperTrym. Vet du om det er fibrert spenningsforhold på disse, eller er det bare vanlig elastisk? Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Fine sko, SuperTrym. Vet du om det er fibrert spenningsforhold på disse, eller er det bare vanlig elastisk? Takktakk! Akkurat det der må du utdype. Har null peiling på hva fibrert spenningsforhold er. Endret 25. desember 2013 av SuperTrym 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Takktakk! Akkurat det der må du utdype. Har null peiling på hva fibrert spenningsforhold er. Hehe, bare tull. Men det var fine sko Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Et bilde av en t-skjorte gir meg ikke så mye Bork. Hadde vært kult å se hvordan du bruker den i et antrekk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) det kan jeg godt poste når jeg har kjøpt meg nye jeans, så blir det to fluer i en smekk Endret 31. desember 2013 av Bork Laser 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ikke min kopp te, August. Greit nok at den skiller seg ut, men jeg synes en vanlig lyseblå hadde passet bedre i 100/100 tilfeller. På tross av at det hadde vært veldig safe og "kjedelig". Resten av antrekket var forøvrig veldig pent. Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ikke min kopp te, August. Greit nok at den skiller seg ut, men jeg synes en vanlig lyseblå hadde passet bedre i 100/100 tilfeller. På tross av at det hadde vært veldig safe og "kjedelig". Resten av antrekket var forøvrig veldig pent. Jeg er faktisk helt enig, en lyseblå eller noe annet hadde gjort antrekket mye bedre, men når jeg kan kle meg pent nesten daglig er det morro å teste ut det jeg kan. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Forståelig at du streber etter litt variasjon, ja. Skjorten blir nok bare litt for mørk for min smak, egentlig. Er jo mange forskjellige variasjoner man kan prøve med litt lysere skjorte og. Hvilket slips er det? Endret 15. januar 2014 av Coffee Break Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Slipset er fra Suitsupply. Ga vel 350,- for det, og kvaliteten har jeg ingenting å utsette på. Utrolig gode priser der. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Enig i at skjorten er litt mørk, og polkadotter er ikke helt min greie. Skjønner allikevel at du ønsker å eksprementere litt når du kler dag sånn på jobb. Likte forøvrig slipset godt, vet du om det er i nettbutikken til SS ennå? Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Det aner jeg ikke, kjøpte det i London. Vil tro det dog, hvis ikke har de endel andre fine slips i samme stil. Beste jeg har kommet over prismessig i hvert fall. Hvor jobber du?Jobber i klesbutikk ved siden av studier. Endret 15. januar 2014 av August. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ikke helt i 100 over skjorten, men helt ok. Jeg likte derimot skoene ganske godt, hvor er de fra? Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ikke helt i 100 over skjorten, men helt ok. Jeg likte derimot skoene ganske godt, hvor er de fra? De er fra Magnanni, kjøpt på Follestad. Tror de ligger på 30% Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Takk. Var de ja, syns jeg kjente de igjen Sinnsåle, men ikke goodyear ikke sant? Endret 15. januar 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå